گزارش تصویری: وزیرکشوربه همراه استاندارجدید یزد با شهیدان همیشه جاوید یزد بیعت کردند

گزارش تصویری: وزیرکشوربه همراه استاندارجدید یزد با شهیدان همیشه جاوید یزد بیعت کردند و پس از آن با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد دیدار کردند

عبدالرضا رحمانی‌فضلی صبح امروز برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید یزد وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد شد و از آنجا ابتدا به سمت گلزار شهدا در خلدبرین رفت.

رحمانی‌فضلی پس از ادای احترام و نثار گل به مزار مطهر شهدای یزد بر مزار شهید محراب استان یزد، آیت‌الله صدوقی در مسجد حظیره یزد حضور می‌یابد.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی صبح امروز پس از ورود به فرودگاه یزد و ادای احترام به شهدای یزد به بیت آیت‌الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزد رفت و با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که با حضور خبرنگاران انجام شد، امام جمعه یزد ضمن قدردانی از حضور وزیر کشور برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار یزد برای مجموعه دولت آرزوی موفقیت کرد.

ناصری با بیان این‌که یزد استانی ویژه است و نیاز به نگاه ویژه دولت دارد، اظهار امیدواری کرد که مشکلات یزد به‌ویژه مشکل آب به سرعت در این استان حل شود.

وزیر کشور نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان یزد عنوان کرد: یزد از استان‌های خوب کشور است و امیدواریم شاهد توسعه و پیشرفت روزافزون در این استان باشیم.

گفتنی است، ‌پس از این دیدار کوتاه، وزیر کشور و هیئت همراه پس از صرف صبحانه به استانداری رفت تا در مراسم تودیع محمدرضا فلاح‌زاده و معارفه سید محمد میرمحمدی شرکت کند.

 

سرويس عکس يزدفردا

مجید دهقانی زاده

عکاس : مجید دهقانی زاده

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 

 

سایت خبری یزد فردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا