"محمدرضا فلاح‌زاده" در آخرین روز کاری خود به عنوان استاندار یزد، ظهر پنجشنبه 9 آبان در جمع خیّران کتابخانه‌ساز یزدی حاضر شد و به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، محمدرضا فلاح‌زاده در "نخستین جشنواره تجلیل از خیرین کتابخانه ساز استان یزد" گفت: معجزه نبی مکرم اسلام کتاب بود و ایشان همواره مسلمانان را به علم‌آموزی و طلب دانش سفارش کرده‌اند که این موضوع، نشانه اهمیت مطالعه و دانش‌اندوزی در دین مبین اسلام است.
وی افزود: پیامبر اسلام(ص) برای علم و دانش‌اندوزی اهمیت ویژه‌ای قائل شده‌اند و حتی محدودیت سن، مکان و جنسبت را از کسب علم برداشته‌اند.
وی اظهار داشت: یزد، سرشار از خیّران بااخلاص در عرصه‌های مختلف است که سرمایه خود را صرف ساخت مدرسه، کتابخانه، مراکز درمانی، مسجد و حسینیه کرده‌اند.
فلاح‌زاده در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه این آخرین دیدار وی با خیّران نیک‌اندیش یزدی است، تصریح کرد: با وجود اینکه امروز آخرین روز کاری بنده در استانداری یزد است، وظیفه خود دانستم در این مراسم شرکت کنم و از همه خیّران فرهنگ‌دوست تشکر کنم.
پیش از سخنان استاندار یزد، با حضور آیت‌الله "محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد از فلاح‌زاده به دلیل توجه ویژه به کتابخانه‌های عمومی و توسعه فرهنگ کتابخوانی در مدت 6 ساله استانداری وی، تقدیر شد.
گفتنی است، "محمدرضا فلاح‌زاده" سال گذشته در همایش ملی چشمه حکمت که از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شده بود، به دلیل اهتمام به امر کتابخوانی و مطالعه مفید، استاندار برتر کشور شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا