یزدفردا :جوکار نماینده یزد در گفتگو با خبرنگارسیاسی و پارلمانی یزدفردا با  اشاره به برگزاری نشست با استاندار جدیدیزد  قبل از انتصاب  اظهار داشت :در جلسه ای که با استاندار جدید قبل از انتصاب داشتیم  دغدغه های اصلی استان خصوصا آب و انتقال اب  و همچنین ایجاد همگرایی و تعامل دراستان وهمچنین ایجاد وحدت رویه  برای توزیع عادلانه امکانات برای همه شهرستانها مطرح و بربرنامه ریزی اجرایی در جهت  رشد و توسعه استان فارغ از نگاه بخشی گری و سیاسی با اتکا به ظرفیت های موجود استان تاکید شد .

وی افزود:ظرفیت های بسیاری برای رشد و توسعه استان وجود دارد که شاید تا کنون از آنها استفاده نشده است که باید ضمن شناسایی این ظرفیت ها زمینه استفاده از این ظرفیت ها مهیا شود .

نماینده مردم شریف یزد و صدوق در ادامه مطالبات نمایندگان از استاندار را مطالبات مردم دانست و افزود:بحث تقسیمات کشوری و مطالبات مردم در این بخش نیز از جمله مواردی بود که در نشست با استاندار جدید مطرح و البته نگاه استاندار جدید را  نگاهی جدید و ناشی از عقلانیت دیدیم وارزیابی ما از ایشان   با توچه به مذاکره ای صورت گرفته مثبت است .

وی استاندار جدید یزد را  انسانی متدین دانست و افزود:استاندارجدید یزد  قطعا فارغ از گرایش های سیاسی و حاشیه هایی که احتمالا بعضی ها در استان ایجاد می کردند مسائل استان و توسعه ای استان  را در حد شان مردم  استان دنبال خواهند کرد .

جوکار  بحث اشتغال  را از دیگر بحث های مطرح شده عنوان کرد و افزود:بحث اشتغال از عمده مطالبات جامعه است واستاندارجدید نیز آن را  با توسعه صنعتی  همراستا می دانند و  امیدواریم که بتوانند گام های مثبتی را برای استان بردارند.

ودر ادامه خاطرنشان کرد:امیدواریم در سایه تعامل و اتحادی که بین مدیران استانی و نمایندگان استان وجود دارد،  یک فضای مثبتی را  با توجه به روحیه و فرهنگ کار و تلاشی که در مردم استان سراغ داریم ایجاد نمایند واز این فرصتی که در شرایط حاضر برای استان به وجود آمده است  بهره برداری شود.

نماینده مرکز استان یزد در مورد حمایت از استاندار اظهار داشت:ما قطعا از استاندار حمایت می کنیم و این حمایت را به نفع استان و مردم استان می دانیم و شاخص هایی و انتظاراتی که به وزارت کشور اعلام کرده بودیم  و بخشی از این شاخصها  در ایشان وجود دارد را  پی گیری و امیدواریم  در سایه هم فکری و هم اندیشی در تدوین راهبردهای جدید برای استان  اقداماتی صورت گیرد و  خلاء های موجود  برطرف شود.

دکتر جوکار در مورد اولویت های استان به خبرنگار یزدفردا گفت: و اولویت اول ما اب است و اگر آب نباشد در بخش های دیگر توسعه ای نیز نمی توانیم موفق باشیم .و امید واریم استاندارجدید کارنامه مثبت و درخشانی در بخش های مختلف خصوصا زیر ساخت هادر آینده داشته باشند .

نماینده مردم شریف یزد و صدوق در پایان تاکیدکرد :امیدواریم تیم همکار ایشان تیم کاردان ، متخصص، متدین و فارغ از نگاههای بخشی و گروهی و با بهره گیری از همه ظرفیت های استان انتخاب شوند و انشالله بتوانند امور را به نتیجه برسانند .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا