در راستای برگزاری اولین مراسم تجلیل از بزرگان دانشگاه آزاد اسلامی یزد بزرگداشت مرحوم دکتر علی سلطانی بنیانگذار واحد یزد برگزار می شود.

دکتر سید حیدر میرفخرالدینی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی یزد در این راستا گفت : دانشگاه آزاد اسلامی یزد شخصیت های بزرگ علمی ، فرهنگی و... را در طول حدود سه دهه فعالیت خود داشته و دارد که از جمله آنها مرحوم دکتر علی سلطانی است . وی ادامه داد : واحد یزد برنامه ریزی نموده است تا در راستای سلسله برنامه های تجلیل از بزرگان خود به نحوی از حضور و تلاش این بزرگواران قدر شناسی کند که اولین برنامه به بزرگداشت مرحوم دکتر علی سلطانی اختصاص یافته است . وی ادامه داد : این برنامه دوشنبه 29 مهر ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد شهید صدوقی دانشگاه آزاد اسلامی یزد با حضور خانواده مرحوم ،جمعی از مسئولین استان ، خانواده های دانشگاهی و عموم مردم دانش دوست و قدر شناس یزد برگزار می شود .

 دکتر میرفخرادین در پایان از عموم مردم یزد برای شرکت در این مراسم دعوت نمود .

گفتنی است مرحوم دکتر علی سلطانی بنیان گذار و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی یزد از 5 دی ماه 1361 لغایت مرداد ماه 1387 بود که عمر  پر برکت خود را صرف پیشرفت جامعه علمی و گسترش فرهنگ دینی نمود که  آثار و برکاتش در راستای پرورش استعدادها و تربیت مدیران توانمند این مرز و بوم هویداست.

مرحوم دکتر سلطانی در سن 70 سالگی به رحمت خدا رفت و روز چهار شنبه 21 مهر ماه 1389 برروی دستان پرمهر مردم استان یزد و با حضور تعداد کثیری از مسئولین  تشیع و در قطعه مشاهیر استان یزد به خاک سپرده شد .

قطعا خدمات ایشان در رشد و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد همیشه ماندگار خواهد بود .

                                                                                روحش شاد و یادش گرامی باد

هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق     ثبت است بر جریده عالم دوام ما

 

 

 

 

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا