در راستای برگزاری جشن رمضان و همچنین برگزاری نشست های تخصصی، کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد در اولین نشست، میزبان هیأت امنای مساجد استان بود.

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، در این نشست ائمه جماعات، اعضای هیأت امنای مساجد، مدیرکل و امدادگران کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد حضور داشتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: در این نشست با بیان اینکه در دهه چهارم فعالیت کمیته امداد به دنبال ایجاد شبکه های مردمی هستیم، مهمترین هدف ایجاد این شبکه ها را شناسایی محرومین و نیازمندان واقعی جامعه، ارایه خدمات بهتر به محرومین و واگذاری بخشی از کار امداد به مردم عنوان کرد.

"محمد اکبری" با اشاره به اجرای طرح جامع مسجد محوری در مساجد استان، گفت: طرح جامع مسجد محوری در 431 مسجد استان، با تشکیل هسته‌های مردمی متشکل از امام جماعت، اعضای هیئت امنا، اعضای بسیج پایگاه مسجد و معتمدین محل در ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: ائمه جماعات و اعضای هیئت امنای مساجد می‌توانند در قالب این طرح با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همکاری و تعامل داشته و یاریگر این نهاد در راستای خدمت رسانی به نیازمندان و محرومین باشند.

اکبری اظهار داشت: احیای کارکردهای مسجد بر اساس سنت و سیره پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) در بحث رسیدگی به مشکلات مردم خصوصاً نیازمندان محل از اهداف اجرای طرح جامع مسجد محوری است.

اجرای سرود توسط گروه سرود کانون رهپویان ولایت کمیته امداد استان یزد و همچنین بازدید از بازارچه خیریه رمضان، عرضه کننده محصولات و توانمندی های مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان های یزد، فارس، اصفهان، کرمان و خراسان جنوبی از دیگر برنامه های این نشست بود.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا