دكتر احمدي نژاد : مردم يزد شهره قناعت و كار هستند ،فعاليتهاي چشمگير مخابرات در اين استان نتيجه همين فرهنگ است
يزدفردا"رييس جمهور اسلامي ايران كه در آئين آغاز بهره برداري و گشايش همزمان 5 هزار و 239 طرح مخابراتي كشور از طريق ويدوئو كنفرانس در مركز OMC تهران شركت جسته بود در ارتباط ويدئو كنفرانس خود با ميهمانان حاضر در سالن ويدئو كنفرانس شركت مخابرات استان يزد با بيان مطلب فوق از تلاشهاي مجموعه كاركنان و مدير عامل شركت مخابرات استان تشكر و قدرداني كرد.

همچنين پيش از ارتباط ويدئو كنفرانس استانها با رئيس جمهور، دكتر سليماني وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات طي گزارشي ضمن بر شمردن طرح هاي گسترده مخابراتي اجرا شده در كشور،برنامه هاي آتي وزارتخانه متبوعش را بر شمرد .

دكتر احمدي نژاد : مردم يزد شهره قناعت و كار هستند

شايان ذكر اينكه، در اين آئين ، فلاح زاده استاندار يزد، دكتر پاكنژاد نماينده مردم يزد در مجلس شوراي اسلامي نيز از سالن ويدئو كنفرانس مخابرات استان با رئيس جمهور سخن گفتند و از تلاشهاي ارزنده مدير عامل و مجموعه تلاشگران عرصه ارتباطات و مخابرات استان، قدرداني كردند. ضمناً در اين آيين حجه السلام والمسلمين مدرسي امام جمعه محمد آباد ، عظيمي نيا فرماندار يزد و جمعي از مسئولان استانداري، شوراي شهر و نمايندگان جرايد و رسانه ها حضور داشتند كه به مدت سه ساعت به طول انجاميد .

گفتني است، در هفته دولت 86 ، يازده استان كشور پرونده هاي مختلفي را آماده افتتاح و بهره برداري كرده بودند كه از اين مجموعه 238 طرح ان با سرمايه گذاري بيش از 181 ميليارد و 752 ميليون ريال سهم استان يزد بود كه جزء چهار استان برتر كشور در اين راستا محسوب مي شد.

يزدفردا "

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا