يزدفردا "نماینده ولی فقیه وامام جمعه یزد با تقدیر،تشکر وسپاسگذاری از خدمات دولت نهم،گفت:امیدوارم دولتی که مورد حمایت رهبری است و رهبری حمایت و رضایت خود را از این دولت اعلام کرده اند تحت رهنمودهای معظم له به اهداف انقلاب بیش از پیش نزدیک شود

به گزارش يزدفردا به نقل از  ایسنا،حجت الاسلام والمسلمین صدوقی در مراسم تودیع ومعارفه استاندار یزد با بیان اینکه حرفهای فراوانی دارم که فرصت برای بیان آنان زیاد است،خاطرنشان کرد:استاندار سابق خود اصرار به استعفا داشت و من به دلایل مختلفی با استعفا موافق نبودم ودر جلسات خصوصی نیز این نظر را منتقل کردم که قانع نشدندو در نهایت به سنگر اصلی خود دانشگاه بازگشته و به کرسی تدریس تکیه زدند.

وی با بیان اینکه ابوالقاسم عاصی سابقه درخشان در دانشگاه،تعلیم وتربیت دارد،اظهارداشت: آقای عاصی بنا به اصرار دوستان،پیشنهاد وزیر کشورو تصویب هیات دولت استاندار یزد شد و باید از مسئولیت،خدمات وحضور وی در بین مردم در این مدت کوتاه تقدیر،تشکر وسپاسگزاری کرد.

وی سپس به مقطع پس از استعفای استاندار اشاره وتاکید کرد:در این موقعیت حساس هر روز یک سایتی،وبلاگی ،بعضی از روزنامه هاو جلساتی که بامردم داشتیم، هر روز یک نفر استاندار ما بود و هرکسی از خطی ونشانی طایفه ای، می گفتند وما می گفتیم انشاءاله هرکس مصلحت استان باشدبه قلب مسئولان بیافتد که در نهایت به صورت اتفاقی از تلویزیون اطلاع پیدا کردم که محمدرضا فلاح زاده استاندار یزد شده است که ایشان نیزاز فرزندان انقلاب،خانواده ای مومن،متدین و با اخلاص هستند و قطعا با شناختی که از ایشان دارم این ارث را از پدر خود برده اند.

صدوقی ادامه داد:سخنان فراوانی در زمینه اطلاع از وضع ،روند حرکت و آینده استان وجود داردکه زمان فراوانی می طلبد ولی من در این فرصت 2مطلب رابه استاندار یادآوری می کنم.

وی سپس خطاب به استاندار جدید گفت:اگر خواستید همکارانی را انتخاب کنید،عزل ونصبی داشته باشید با سعه صدر افراد متعهد،متتخصص،مطلع از یزد وامکانات آن و با تجربه را انتخاب کنید.

امام جمعه یزد در عین حال ادامه داد:نمی دانم در جو فعلی تا چه حد آزادی عمل برای شما وجود دارد و من با توجه به جوی که به وجود آمده این آزادی عمل را برای شما نمی بینم و این خطری جدی است که نمی دانم استان را به کجا خواهد برد.

صدوقی افزود:امیدوارم استاندار یزدباشید و اگر به شما گفتند این فرد و مدیر را چرا عوض کردید شما که گفته بودید مدیر خوبی است نگوئید برادران اصرار کردند و اصرار آنان بود.

وی در عین حال با سفارش استاندار بر بهره گیری از مشاوره،خاطرنشان کرد:تصمیم گیرنهائی شما باشید و از دست افرادی که به طور معمول مسئولیتی ندارند و از دور دستی بر آتش اجرا دارند به دور باشید و من نیز در این راه به عنوان خدمتگزاری کوچک در خدمت شما هستم.

امام جمعه یزد سپس با دعوت همه مدیران ونمایندگان استان به اتحاد،گفت:افراد زیادی سعی در شکستن این اتحاد دارند و لی باید این اتحاد رابه خصوص در سالی که با نام اتحادملی و انسجام اسلامی نامگذاری شده است حفظ کنیم و از حرف وشعار پا رافراتر گذاشته و وارد مرحله عمل شویم.

وی سپس به انتخابات مجلس اشاره و خاطرنشان کرد: مردم از استاندار،هیات های اجرائی،نظارتی و بازرسان تنها رعایت دقیق قانون را انتظار دارندو رعایت قانون در مقطعی که ناظرین وافراد اجرائی از یک جریان هستندباید شفافیت ونمود بیشتری داشته وانتخابات به تمام معنا مردمی باشد.

وی در پایان با بیان اینکه اگر برخی صحبتها علنی بیان شود به جز جوسازی و حرف وحدیث خاص چیز دیگری ندارد،خاطرنشان کرد:سفارش وتوصیه مردم استان را به استاندار جدید و سفارش مردم خوب وعزیر رابه استاندارا دارم

يزدفردا

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا