مهندس فرزاد دهقانی، كاندیدای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر یزد در گفتگو با خبرنگار یزد فردا اظهار داشت: بیش از 85 درصد جوانان یزد با حوزه فناوری اطلاعات و تكنولوژی روز آشنا هستند و این ظرفیت بسیار بالایی برای بهره بردن از این امكان برای رشد و پیشرفت یزد است.

وی افزود: دانش آموزان یزدی 19 سال پی در پی موفق به كسب رتبه های ممتاز در كنكور سراسری شدند كه این خود بیانگر استعداد، هوش و پشتكار جوانان این دیار است.

مهندس IT و مدیریت موسسه پارسه یزد عنوان كرد: در صورت انتخاب شدن توسط مردم و راه یافتن به چهارمین دوره شورای شهر یزد، برنامه مدون و عملی برای رفاه حال دانشجویان اعم از یزدی و ساكن شهر یزد دارم تا دیگر دغدغه خوابگاه نداشته باشند و با اشتغالزایی نیمه وقت برای برای جوانان یزد به ویژه دانشجویان، نگرانی تامین مخارج تحصیل و زندگی آنها را رفع خواهم كرد.

مهندس فرزاد دهقانی خاطرنشان كرد: رفع مشكل بیكاری جوانان و استقلال مالی آنها باعث خواهد شد تا جرائم، تخلفات و اعتیاد به صورت كاملا ملموسی كاهش یابد و جوانان بتوانند با فراغ بال به تحصیل، كسب و كار، سرمایه گذاری، تولید، ابتكارات و اختراعات خود بپردازند و ظرف مدت كوتاهی هر خانواده یزدی با سربلندی و افتخار از پیشرفت جوان خود و پیشرفت و توسعه یزد یاد می‌كند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا