نشست ششم شورای آموزش وپرورش استان یزد درسال 91 برگزارشد.

یزدفردا: ضرورت هماهنگی برای اجرای تبصره 64و19 قانون بودجه برای واگذاری وسایل از رده خارج دستگاههای دولتی به آموزش وپرورش دراستان یزد، گزارش استقرارساختارنظام آموزشی 3، 3، 6 و گزارش رتبه بندی شورای آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق استان درسال 90 از رئوس مباحث ششمین نشست شورای آموزش وپرورش استان درسال 91 بود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان یزد دراین نشست با اشاره به رویکرد قرانی آموزش وپرورش درسالجاری و فعالیت هایی قرانی که در راستای سند تحول بنیادین در دستور کار دستگاه تعلیم و تربیت قرار دارد، تداوم شعار تفکر قرانی و جهاد علمی را برای سال تحصیلی اینده ضروری دانست و از دست اندرکاران، برنامه ریزان و متولیان امر تعلیم و تربیت خواست برای تحقق این شعار تلاش کنند.

"محمد کاظم رحیمی نژاد" در ادامه محمدرضا عظیمی زاده شهردار یزد  و شایسته ناطقی معاون آموزش ابتدائی این اداره کل را به عنوان عضو جدید شورای آموزش و پرورش استان یزد معرفی کرد و گزارشی از اقدامات یکماهه آموزش وپرورش استان به ویژه اقدامات انجام شده برای آغاز سال تحصیلی جدید ارائه کرد.

در ادامه این نشست "مصباح فر" رئیس گروه طرح و برنامه آموزش وپرورش استان گزارشی از ساماندهی کلاس ها، برنامه ریزی نیروی انسانی، ساماندهی فضاهای آموزشی و آموزش معلمان را ارائه کرد.

مسئول دبیرخانه شورای اموزش وپرورش استان گزارشی از ارزیابی شوراهای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان را ارائه کرد براساس این گزارش شهرستان میبد با 7/293 امتیاز، شهرستان صدوق با 30/275 امتیاز، شهرستان یزد با 12/267 امتیاز، شهرستان طبس با 75/259 امتیاز و شهرستان مهریز با 254 امتیاز رتبه اول تا پنجم این ارزیابی را به خود اختصاص داده اند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا