يزدفردا :حزب اعتماد ملي دفتر يزد امروز صبح با انتشار بيانيه اي حركت اخير در توهين به خانواده مرحوم آيت الله خاتمي را محكوم نمود

به گزارش یزدفردا "متن بيانيه به شرح زير مي باشد   

بسمه‌تعالي



حضرت امام‌خميني (ره) رهبر كبير انقلاب درباره شخصيت مرحوم آيت‌الله خاتمي در 6/ 8/ 1367 فرمودند: برادر عزيزم خاتمي زنده‌دل چهره تابناك مبارزات خستگي‌ناپذير روحانيت روشن‌ضمير در دهه‌هاي اخير اين مرز و بوم بود، او روشنفكري متدين و مجتهدي بزرگوار و از خوبان اميني بود كه اگر نتوان گفت بي‌نظير، مسلماً كم‌نظير بود.


نااهلان !! به خورشيد خاك نپاشيد ... 

به نظر مي رسد انحرافات فرزندان مرحوم خاتمي، ريشه در شير و لقمه و تا اندازه‌اي روحيات روشنفكري مرحوم خاتمي دارد 

خانواده خاتمي همچون شجره خبيثه نمودار شده بگونه‌اي كه وظيفه خود مي‌دانيم تا لعن و نفرتمان را هر روز و شب بر اين منحرفين دين سوز نثار نموده و برائت و بيزاريمان را از آنها نزد خداي متعال عرضه بداريم (نمونه‌اي از مطلب سراسر كذب و توهين و افتراي منتشره توسط سایت قطره به نویسندگی اصغر باقری )


مردم شريف و متدين يزد بار ديگر قلم‌هاي مسموم و انديشه‌هاي ناپاك لكه ننگي بر دامان دارالعباده رويانده و اين‌بار خاندان محترم خاتمي و بيت شريف و نجيب آيت‌الله سيد روح‌الله خاتمي مورد هتك حرمت و حيثيت قرار گرفت. استفاده از عباراتي سخيف در خصوص اين پير فرزانه سفر كرده و يار صديق حضرت امام (ره) همچنين فرزند برومندش دكتر سيدمحمد خاتمي كه افتخار ايرانيان و مسلمانان جهان است، هرگز ذره‌اي از ارادت و احترام مردم شريف يزد نسبت به اين خاندان مؤمن و پرهيزگار كم نمي‌كند و برعكس بر اين افكار منحرف و متحجرانه كه متأسفانه اكنون قالب دفاع از اسلام و ارزشها به خود گرفته لعن و نفرين ابدي خواهند فرستاد.
حزب اعتماد ملي استان يزد ضمن محكوم نمودن اين اقدام ناشايست موارد زير را متذكر مي‌گردد: 1- اين حركت ناپسند و آن هم در استان دارالعباده
يزد پيام بسيار خطرناكي براي دلسوزان واقعي نظام و انقلاب دارد و ادامه خط تخريب شخصيتهاي ارزشمند انقلاب اسلامي در سالهاي گذشته تحليل شده و مي‌بايست مردم نسبت به اين تحركات آگاه باشند. بدون شك خيال واهي كسب جايگاه مردمي با حربه تخريب حافظه تاريخي و مذهبي يك استان به معني واقعي كلمه \"خاك به خورشيد پاشيدن\" است.

2- اين توهين به مقام ارزشمند و شامخ روحانيت اصيل و خط امامي كشور كه اين روزها ابزار جلب توجه و كسب اعتبار عده‌اي معلوم‌الحال گشته مي‌بايست قوياً از سوي نهاد روحانيت و حوزه‌هاي محترم علميه و بزرگان محكوم گردد و راه بر ادامه اين گونه حركات بسته شود.

3- از مسئولين محترم قضايي و امنيتي درخواست مي‌گردد به وظيفه قانوني و ملي مذهبي خود در برخورد با اين نوع رفتار غيرمنطقي و غيراخلاقي كه متأسفانه در حال تبديل شدن به يك ارزش است، عمل نموده و خاطر شهروندان دارالعباده را در تحقق عدالت واقعي و اعاده حيثيت در مورد اين توهين‌نامه، آسوده نمايند.



و من‌الله توفيق
حزب اعتماد ملي استان يزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا