محمد حسین تقوایی: دهمین همایش مجمع فرهنگی سید آزادگان کمپ 10 رمادی با حضور آزادگان هم بند دوران اسارت در این اردوگاه از سراسر کشور، استاندار و جمعی از مسئولین استان یزد، در محل باغ دولت آباد یزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، " محمدرضا فلاح زاده " در این مراسم گفت: ولایت فقیه ، دنباله ولایت معصومین (ع)، ولایت نبی خدا(ص) و به تبع آن ولایت ا... است.
وی اظهار داشت: حضرت زینب کبری (س) با تمام وجود از ولایت ، تبعیت و در این راه دوران اسارت را تحمل کرد و البته در این دوره از زندگی خویش، جز زیبائی چیزدیگری ندید.
استانداریزد ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان 8 سال دفاع مقدس ، افزود: بر اساس آیات قرآن کریم، کسانی که تحت ساماندهی سپاه حق قرار گرفته و در مقابل دشمن، صف آرائی کرده و شهید شدند ، زنده هستند و در پیشگاه خداوند روزی می خورند.
فلاح زاده ادامه داد: کسانی که توفیق شهادت نداشته اند، مصداق آیه « فضّل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما» هستند.
وی گفت: آزادگان در برابر سختیهای دوران اسارت صبر و استقامت کردند بنابراین یاری و نصرت الهی شامل حال آن بزرگواران خواهد بود.
وی خاطر نشان ساخت: ما وظیفه داریم تا طبق فرمایش امام راحل (ره) ، همانند دوران دفاع مقدس ، عمود و محور انقلاب را که همان ولایت فقیه است مطیع باشیم و ولی فقیه را تنها نگذاریم.
استاندار یزد تصریح کرد : باید بر تمام خوبی ها و عزت ها، پافشاری کرده و مروّج این فرهنگ در جامعه باشیم.
فلاح زاده با بیان اینکه دشمن با راه اندازی بیش از 1200 کانال ماهواره ای و تبلیغات گسترده، درصدد ضربه زدن به ارزش های ماست، ادامه داد: باید برای مقابله با این تهاجم آماده بوده و برنامه ریزی داشته باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا