رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای استان یزد از کمک 470 میلیون ریالی مهندس فلاح زاده استاندار یزد در خصوص توسعه و ترویج ورش ملی در بین نونهالان یزد خبر داد .
به گزارش روز چهارشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز" محمد حسین ارزانش به برنامه ریزی خاص این هیئت برای اوقات فراغت نونهالان و خردسالان اشاره کرد و گفت : توسعه پایدار مرهون برنامه ریزی هدفمند است. برای نیل به این مقصود در راستای تقویت سخت افزاری زورخانه ها 53 میلیون ریال تجهیزات خریداری شده است. در بخش نرم افزاری نیز با تربیت مربیان کار آمد توسعه مسابقات درون استانی ، حمایت از زورخانه هایی که در این رده های سنی کلاسهای آموزشی مستمر دارند و نیز ایجاد بستر حضور تیم های منتخب استان در رده سنی نونهالان و شرایط توسعه این رشته را در استان یزد فراهم نمودیم .
ارزانش به مساعدت ویژه سازمانهای مختلف در استان و نیز حمایتهای فدراسیون اشاره کرد . یادآورد شد استانداری یزد در برنامه های توسعه این هیئت نقش پررنگی دارد و فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای با تعدد رویدادهای رقابتی و نیز تلاش های آموزشی و بخشنامه های ارسالی در بخش نرم افزاری هدایت راهبردی هیئت ها را بر عهده دارد .
به لطف خدا در استان یزد اداره کل اوقاف ، اداره کل تربیت بدنی ، سازمان آموزش و پرورش و بسیاری از ستادها همراه و یاری رسان ورزش باستانی بوده اند .
وی اظهار امیدواری کرد تا با تداوم این حمایت ها ، استان یزد نگین درخشان ورزش ملی باشد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا