محمد حسین تقوایی : پیکر علیرضا لشکری، جودوکار نوجوان عضو تیم ملی کشورمان که در اثر سقوط پرواز 7908 ایران - ایروان به همراه دیگر سرنشینان این هواپیما جان باخت،روز يكشنبه در يزد تشييع و به خاك سپرده شد.
این مراسم با حضور جمعی از مردم یزد، جامعه ورزشی استان یزد، مشاور استاندار، مسئولان تربیت بدنی و هیئت جودو استان یزد و جمعی از مسئولان استان،نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي برگزار شد.
شركت‌كنندگان در اين مراسم، پيكر قهرمان جودوكار كشورمان را از حسينيه ميرقطب تا قبرستان خلدبرين يزد تشييع كردند و پس از اداي نماز، در قطعه مفاخر به خاك سپردند.
مشاور ارشد استاندار يزد در جمع تشييع‌كنندگان گفت: نام عليرضا ورزشكار قهرمان كشور در تاريخ اين مرز و بوم جاودانه ماند.
غلامحسین دشتی افزود: افرادی نظیر علیرضا لشکری با وجود سن کم، افتخارات زیادی برای استان یزد کسب کردند و این افتخار تا همیشه در ذهن مردم باقی خواهد ماند.
وی افزود: او براي سربلندي كشوربويژه استان يزد تلاش و افتخارات زيادي كسب كرد و ما افتخارات او را ارج مي‌نهيم.
مشاور استاندار یزد ضمن تسلیت به مناسبت این ضایعه غم انگیز به خانواده علیرضا لشکری و سایر جان ‌باختگان حادثه سقوط هواپیمای مسافربری ایران - ایروان، اظهار داشت: در این حادثه متاسفانه مفاخر بسیاری از جامعه ورزشی، پزشکی و ... در سطح کشور و استان یزد را از دست دادیم.
وي جان باختن اين عضوتيم ملي جودوي نوجوانان رابه مردم استان و خانواده اش تسليت گفت و اظهارداشت:ازسوي استاندار يزدكه خود نيزداغدار مرتضی فلاح زاده، برادرزاده اش در حادثه سقوط هواپيماست وساير مسوولان استان اين مصيبت را تسليت مي گويم.
مراسم ختم اين عضو تيم ملي جودوي نوجوانان روز سه شنبه در مسجد روضه محمديه (حظيره ) يزد برگزار خواهد شد.
از سوی جامعه ورزشی و مسئولان استان یزد مراسم بزرگداشتی برای این عضو تیم ملی جودوی نوجوانان در مسجد روضه محمدیه برگزار می ‌شود.
عليرضا لشكري در سانحه سقوط هواپيما مسافربري به همراه ديگر هموطنان و اعضاي تيم ملي جودوي نوجوانان دعوت حق را لبيك گفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا