یزدفردا" طبق اعلام صورت گرفته ، مجلس بزرگداشت استاد ارجمند مهدی آذر یزدی از ساعت 8 الی 10 صبح سه شنبه 23 تیرماه 1388 در مسجد روضه محمدیه و در جوار آرامگاه سومین شهید محراب برگزار می شود.
انتظار می رود مردم شریف دارالعلم و دارالعباده یزد با حضور در مسجد روضه محمدیه (حظیره) –مكان مقدسی كه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در آن طی سخنانی در دیدار تاریخی خود با نخبگان یزدی، وی را به خاطر نگارش كتابهای آموزنده ستودند- یاد و خاطره استاد مهدی آذر یزدی را گرامی بدارند
مراسم ختم زنده یاد استاد مهدی آذر یزدی از سوی نماینده ولی ‌فقیه در استان یزد و استاندار در مسجد حظیره (روضه محمدیه) برگزار می ‌شود.
امام ‌جمعه یزد و استاندار در پیام مشترکی عموم مردم شریف استان یزد را برای شرکت در این مراسم دعوت کردند.
حجت ‌الاسلام محمدعلی صدوقی و محمدرضا فلاح ‌زاده در این پیام از مردم خواسته‌ اند در مراسمی که صبح فردا از ساعت هشت تا 10 در مسجد روضه محمدیه و در کنار تربت پاک چهارمین شهید محراب برگزار می ‌شود، شرکت کرده و بار دیگر به روح بزرگمرد عرصه ادب و هنر ادای احترام کنند.
مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی مردم را به شرکت در این مراسم فرا خواندند.
نمایندگان حوزه‌های انتخابیه استان یزد در مجلس شورای اسلامی در این پیام ضمن تقدیر از مردم و مسئولان برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مرحوم آذریزدی و تجلیل از شخصیت پیر قصه ‌نویس و نیک ‌اندیش میهن اسلامی از عموم مردم به ویژه فرهنگیان و اصحاب اندیشه دعوت کردند تا در مراسم بزرگداشت آن مرحوم شرکت کنند.
استاد مهدی آذریزدی که در سن 87 سالگی چشم از جهان فرو بست امروز در میان خیل عظیم مردم فرهنگ‌ پرور استان یزد در محله زادگاهش، حسینیه خرمشاه به خاک سپرده شد.
از این نویسنده بزرگ بیش از 35 عنوان کتاب به چاپ رسیده است و آخرین اثر وی نیز در دست چاپ است

یزدفردا


 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا