ه گزارش روابط عمومي دانشگاه يزد ، رييس اين دانشگاه گفت: 22 خرداد ملت قهرمان و غيور ايران اسلامي حماسه اي ديگر از جنس اسلام و انقلاب را رقم مي زنند.
"سيد علي محمد ميبدي " افزود: اين روزها ، شور و حرارت وصف ناشدني که در سراسر اين مرز و بوم در هر کوي و برزن و در قلوب يکايک ساکنانش جاري گشته ، نويد بخش حضوري چشمگير و تاريخي است.
وي اظهار داشت: ملت سرافراز ايران يک بار ديگر همراه و هم هدف با هم ، برگ زرين ديگري را بر کارنامه پر افتخار اين نظام خواهند افزود.
ميبدي ادامه داد: دانشگاهيان فهيم دانشگاه يزد نيز همراه با ساير اقشار ملت در روز راي گيري در پاي صندوق هاي راي حاضر شده و راي و نظر خود را به عنوان شهرونداني مسوول و متعهد بر برگه هاي آرا حک خواهند کرد.
مسوول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه يزد هم در جمع نماز گزاران حاضر در مسجد پرديس اصلي دانشگاه از تلاشهاي صورت گرفته در اين دانشگاه براي معرفي هر چه بهتر برنامه ها و ديدگاههاي نامزدهاي حاضر در صحنه قدرداني کرد.
حجت الاسلام " علي متوسل" با اشاره به حضور و سخنراني نامزد ها ، نمايندگان و طرفداران آنها در اين دانشگاه، از تمامي دست اندرکاران برگزاري نشست هاي انتخاباتي به ويژه تشکل هاي دانشجويي قدرداني کرد.
وي فضاي انتخاباتي اين دوره را پر شور توصيف و اضافه کرد: همانگونه که امام راحل(ره) فرموده اند: حفظ نظام مقدس جمهوري اسلامي از واجبات است و بستر سازي براي حضور تمامي شهروندان در اين انتخابات باعث تحکيم پايه هاي نظام و افزايش اقتدار آن در عرصه هاي مهم داخلي و بين المللي خواهد شد.
وي مناظره هاي انجام شده بين نامزدها را اقدامي ابتکاري و موثر براي حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات توصيف کرد و افزود: برخي از اين مناظره ها تبعات منفي هم داشته است اما مطمئنا اينگونه تبعات در برابر نقش مفيد مناظرات در رشد آگاهيهاي اجتماعي و تنوير افکار بسيار ناچيز است.
فرماندار ميبد نيز گفت: مردم با حضور در پاي صندوق هاي راي در جهت افزايش امنيت و پايداري نظام مقدس جمهوري اسلامي به وظيفه شرعي و ملي خويش عمل خواهند کرد.
"محمد رضا رجايي" افزود: شاهد افزايش شور و نشاط فوق العاده در ملت ايران براي حضور در پاي صندوق هاي راي در روز 22خرداد هستيم که اين مسئله برگ زرين ديگري است که بر تاريخ انقلاب اسلامي رقم خواهد خورد.
وي اظهار داشت: با توجه به اينکه دشمنان نمي خواهند حضور مردم درانتخابات گسترده باشد مردم هوشيارانه در صحنه حاضر خواهند شد و دست رد به سينه دشمنان خواهند زد.
مدير کل تبليغات اسلامي استان يزد نيز گفت: پيشرفت سريع کشور در گرو انتخاب فرد اصلح است.
حجت الاسلام " سيدمحمد شريف حسيني کوهستاني " افزود: انتخابات هديه اي است که انقلاب اسلامي به ملت ايران اعطا کرده و به معني حضور مردم در عرصه تصميم گيري است.
وي مناظره نامزدها ا را از ابتکارات اين دوره از انتخابات عنوان کرد و افزود: افراد مي توانند با دنبال کردن برنامه هاي تمامي نامزدها و بدون تعصب ، بهترين شخص را انتخاب کنند.
استاندار يزد هم گفت: جمهوري اسلامي، حکومت مردم سالاري در چارچوب شرع اسلام، فرامين الهي و عمل کردن بر اساس آرمانهاي والاي حضرت امام (ره) و منويات مقام معظم رهبري است.
" محمد رضا فلاح زاده " افزود: ما به دنبال انتخاباتي سالم، پاک و الهي هستيم چرا که در محضر خداوند متعال بايد پاسخگو باشيم.
انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري فردا در سراسر کشور برگزار مي شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا