استاندار یزد بر آماده باش کامل تمامی دستگاه های خدمات رسان استان و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها جهت مواجهه با بارندگی شدید پیش بینی شده از سوی هواشناسی تاکید کرد.

دکتر مهران فاطمی با حضور ویدئو کنفرانسی در نشست ستاد مدیریت بحران استان یزد، بر آمادگی کامل کلیه دستگاه ها، فرمانداری ها و شهرداری ها برای مواجهه با بارندگی شدید پیش بینی شده از سوی هواشناسی تاکید کرد و گفت: کلیه ادوات و تجهیزات بخش های مختلف استان در حالت آماده باش باشند تا در صورت تبدیل رواناب به سیلاب، به جان و مال مردم و تاسیسات  آسیبی وارد نشود.
وی با اشاره به ضرورت توجه به تمامی مناطق شهری و روستایی استان و عدم تمرکز صرف بر شهرها، اظهارداشت: کلیه روستاهای استان نیز باید آمادگی لازم برای مقابله و مدیریت هرگونه مسئله ناشی از بارش پیش بینی شده را داشته باشند.
استاندار یزد با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای مدیریت شرایط اندیشیده شود، خاطرنشان کرد: کلیه مسئولین استانی و شهرستانی اهتمام خود را به کار بگیرند تا این هشدار نارنجی را به خوبی و بدون هیچ مشکلی پشت سر بگذاریم.
دکتر فاطمی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت اطلاع رسانی در مدیریت بحران ها اشاره و بر اطلاع رسانی و هشدار صریح وقوع سیل به جوامع محلی، گروه های مرجع و عموم مردم تاکید کرد.
استاندار یزد همچنین خواستار بسیح همه نیروهای امدادی، گروه های مردمی و دیگر ظرفیت های استان برای مدیریت هرچه بهتر بارندگی شدید پیش بینی شده از سوی هواشناسی شد.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا