ساخت ۲۹ هزار و ۳۰۰ قلم انواع قطعات صنعتی

یزدفردا: رییس کمیته بومی سازی شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو با بیان اين خبر افزود : بهره وري جز لاينفک بخش توليد وکار در هر واحد تولیدی و صنعتی است .

یکی از شاخص های بهره وری برخورداری از توان و تخصص و نوآوری های کارشناسان و متخصصان داخلی برای طراحی و ساخت تجهیزات و قطعات مورد نیاز است .

از این رو شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با برقراری ارتباط تنگاتنگ با مراکز تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاهها ، صنعتگران، مبتکران و مخترعان کشور و حمایت از ایده ها، نوآوران و اتکا به دانش بومی همواره در پی استفاده از ظرفیت های داخلی بوده و تاکنون نیز بالغ بر 50 پروژه تحقیقاتی و پژوهشی را اجرا و به اتمام رسانده است .

مهندس حسین علیزاده همچنین گفت : از ابتدای فعالیت شرکت چادرملو تا کنون بالغ بر ۲۹ هزار و ۳۰۰ قلم تجهیزات صنعتی در مجتمع های معدنی و صنعتی چادرملو بومی سازی شده است.

وی افزود : چادرملو تلاش کرده است تا علاوه بر بومی سازی قطعات، به علوم روز و فناوری‌های نوین جهانی در بخش های معدن و صنایع فولاد نیز دسترسی پیدا کند و در همین راستا توانسته‌است بخش اعظم پروژه‌های خود را با توانمندی‌های داخلی راه‌اندازی وعلاوه بر میلیون ها دلارصرفه جویی ارزی به اشتغال مولد نیز کمک شایانی نماید.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا