خلاصه داستان : در آینده فرضی ولی نچندان دور بخش های بزرگی از زمین خشک و بی آب شده در حالی که مردمان بسمت مناطق پرآب تر مهاجرت کرده اند عده اندگی با بی آبی مبارزه میکنند در این هنگامه مردی که درجستجوی یافتن تنها یابنده آبهای زیر زمینی است ، مجبور میشود با دخترکی همسفر شده و از بیابان عبور کند.

مهدی مرعشی نویسنده و کارگردان گفت : شاید ما مردمان کویر بیشتر از هر کسی مفهوم کم آبی را بفهمیم . آب برای ما با مفهوم زندگی عجین شده . ما با چشمان خود حرکت شن های روان و طوفانی های خشمگین کویر را دیده ایم و اگر عشق نبود هرگز در این جای جهان نشانه ای از زندگی انسان وجود نداشت . این فیلم داستانیست از ستایش عشق و زندگی .

سید علیرضا کاظمی تهیه کننده در مورد این فیلم افزود:
من يك مدير صنعتى هستم وهنرمند نيستم، انچه باعث ورود من به اين عرصه در حد حضور كمتر فيزيكى وبيشتر حمايتى شد عدم حمايت افراد مسؤلى كه در پست يا مقام دولتى با دسترسى به منابع مفيد وموثر دولتى جهت حمايت ميباشد
خوشحالم كه بتوانم به عنوان يك انسان موثر از قشر مظلوم هنرمند كه شاكله ساخت فرهنگ در دستانشان هست حمايت كنم واميدوارم گارد بسته اين عزيزان كه به حق با تحمل ناملايمات ايجاد شده ازافرادى كه وظيفه حمايت دارند ونميكنندايجاد شده بازتر وپذيراى افرادى كه توان حمايت براي توليد محصولا ت مفيد فرهنگى دارند داشته باشند.

گفتنی است این فیلم بزودی وارد جشنواره ها و بازار فیلم های کوتاه خواهد شد.

عوامل این فیلم عبارتند از:

تهیه کننده :  سید علیرضا کاظمی
نویسنده و کارگردان : مهدی مرعشی
مشاور هنری و طراح صحنه : ابوالفضل سلیمی دربرزی
مدیر فیلمبرداری : رامین راستجو
مدیر صدابرداری : مجتبی زارع
مدیر تولید: مهدی قانع
تدوین : سعیدسلمان روغنی
طراح گریم : مهدی هدایتی
طراح لباس : بهناز زحمت کش
عکاس : بیتا سلیمی
مدیر تدارکات : حامد غنی
برنامه ریز : هادی رحیم دل  
بازیگران :
پیام  احمدی نیا
سيدة ضحی کاظمی
محسن عالمزاده
اسماعیل ملا نوری
دنیا میر رکنی
جواد شاکری
علیرضا اخوند زاده
اصغر کریمی










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا