مدیرکل اوقاف استان یزد گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای انجام رسالت و مأموریت‌های خود در نظر دارد از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری در حوزه وقف و امور خیریه حمایت کند.

یزد فردا: حجت الاسلام حسین زارع زاده اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه در نظر دارد در سال ۱۳۹۹ نیز همانند سال‌های گذشته از پایان‌نامه و رساله دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در زمینه برخی از موضوعات که توسط گروه پژوهش اداره کل برنامه‌ریزی، نظارت و تحول سازمانی این سازمان اعلام شده حمایت کرده و نسبت به تدوین آن‌ها اقدام کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد بیان کرد: این اقدام بر اساس سیاست‌های اتخاذ شده توسط سازمان اوقاف در راستای انجام پژوهش و تحقیق در مورد رسالت و مأموریت‌های سازمانی از طریق راهکارهای علمی و کاربردی، حول محورهای مختلف است تا با انجام تحقیق و پژوهش و با استفاده از شیوه‌های پژوهشی به نتایج علمی برسد.

وی افزود: از تمام دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دعوت می‌کنیم تا موضوع پایان‌نامه و رساله خود را از موضوعات اعلام شده توسط سازمان اوقاف انتخاب کنند.

زارع زاده ادامه داد: پایان‌نامه‌هایی که از میان موضوعات اعلامی انتخاب شده و در راستای مأموریت‌ها و سیاست‌های سازمان اوقاف و امور خیریه باشد و به این سازمان در رفع موانع و مسائل پیش رو کمک کند، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

وی از دیگر شرایط حمایت از این پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها را کاربردی بودن آن عنوان کرد و گفت: پایان‌نامه‌های تهیه شده باید قابلیت پیاده‌سازی هم داشته باشند و نتایج حاصل از آنها نیز کاملاً دقیق بوده و مهمتر از همه اینکه تمام مراحل از انتخاب عنوان گرفته تا دفاع باید با هماهنگی این سازمان انجام بگیرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا