یزدفردا :جوکار نماینده یزد و اشکذر به اتفاق رییس دفتر خود از پایگاه خبری یزدفردا دیدار کرد  در این دیدار  سردبیر یزدفردا که خواستار شفاف سازی خبر دستگیری نماینده سابق یزد شد.

جلالی همچنین خاطر نشان کرد :در رابطه با گرفتن رشوه توسط نماینده سابق یزد  به صورت کاملا شفاف اعلام نظر کنید تا تکلیف شهروندان یزدی با وکیل سابق خود روشن شود

دکتر محمد صالح جوکار در پاسخ به سئوالات طرح شده  اظهار داشت :متاسفانه در اطلاع رسانی ،بحث های انحرافی مطرح شده است و آنچه که عنوان شده اینگونه نبوده و این موضوع ارتباطی با تحقیق و تفحص از شهرداری نداشته است.

وی افزود:این اتفاق زمانش قبل از مطرح شدن تحقیق تفحص قصه واگذاری تراکم ها اتفاق افتاده و لازم است بررسی بیشتری صورت گیرد و مدعی‌العموم به ‌اتهام ناروا به رئیس مجلس ‌ورود کند.

محمدصالح جوکار  در همین رابطه اظهار داشت : این موضوع مربوط به سال‌های 94 و 95 می‌شود، و قبل از اینها بنده وبا توجه به رجوعی که به من شده بود، مطلع بودم  و این پرونده هیچ ارتباطی با تحقیق و تفحص سال 97 از شهرداری تهران نداشته است.

نماینده مردم یزد و اشکذر براساس همین گزارش افزود: این پرونده مربوط به خرید اوراق توسط یک شرکتی که خیلی ها آن را مشناسند، بوده است  که بعدا معاوضه شده و تراکمی که قرار بود به دنبال آن معاوضه داده شود، هیچ‌گاه داده نشد  و موضوع هم اکنون در دادسرای نظامی بوده و در حال بررسی است و لذا ارتباطی به پرونده تحقیق و تفحص سال 97 ندارد و قبلا در حال رسیدگی بوده است.

 

وی در ادامه بیان اینکه عده‌ای به دنبال تخریب شخصیت رییس مجلس هستند، گفت: قوه قضاییه باید در این باره شفاف‌سازی کرده و با تهمت‌زنندگان برخورد کند.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه قصه نماینده سابق یزد نیست،ودعوا بر سر تضعیف رییس قوه مقننه است، افزود: عده‌ای به دنبال این هستند که چهره رئیس قوه مقننه را مخدوش کنند، لازم است مدعی‌العموم به جد به این موضوع ورود پیدا کرده و اجازه تهمت ناروا ندهد.


جوکار ادامه داد: تخریب رئیس مجلس با اتهام ناروا موجب تضعیف جایگاه قوه مقننه می‌شود و ابهامات زیادی میان مردم ایجاد می‌کند که تا زمانی که مجددا اعتمادسازی شود، زمان برده و ذهنیت اشتباه به راحتی از بین نمی‌رود.


رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است قوه قضاییه رأسا به این موضوع ورود پیدا کرده و شفاف سازی کند تا جایگاه قوه مقننه میان مردمی که چشم امید به مجلس دارند، تضعیف نشود.

 

 

 

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا