مدیران امروز به دلیل رشادت های رزمندگان اسلام است که به جایگاهی رسیده اند، لذا خدمت به مردم و رسیدگی به مطالبات آنها و ایجاد حس رضایتمندی از وظایفی است که مدیران باید به آن توجه کنند.

مراسم تکریم و تجلیل از آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با حضور تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حجت الاسلام  نقیبی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان یزد در سالن تلاش این اداره برگزار شد.

تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این مراسم با اشاره به اینکه آسایش، امنیت و رفاهی که امروز در جامعه حاکم است مدیون خون شهدا و رشادت های ایثارگران و آزادگان سرافراز ایران اسلامی خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی کشور را از فرصت استفاده از مدیریت و نیروی جوانان در اوایل انقلاب محروم کرد. بسیاری از شهدای ما اگر حضورداشتند مدیران کاربلد و توانمندی بودند که می توانستند بازوهای قدرتمند کشور باشند همان طور که بسیاری از فرماندهان جنگ همین مدیران جوان، پرانرژی و پرشور انقلابی بودند.

وی ادامه داد: گرچه جنگ تحمیلی ما را در این زمینه محروم ساخت ولی به برکت خون شهدا و حضور آزادگان و ایثارگران در کشور روحیه ایثار، از خودگذشتگی، دفاع از محرومین و مستعضفین در هرکجای عالم و ... را در ایران دمید.

تشکری با بیان اینکه روحیه مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و همچنین مقاومت عقلانی و ایستادگی در مقابل دشمنان بخاطر اعتقادات از ویژگی های بارز آزادگان سرافراز میهن اسلامی ماست.

وی تاکید کرد: مدیران امروز به دلیل رشادت های این عزیزان است که به جایگاهی رسیده اند، لذا خدمت به مردم و رسیدگی به مطالبات آنها و ایجاد حس رضایتمندی از وظایفی است که مدیران باید به آن توجه کنند.

گفتنی است در این نشست سیدحسین سالاری یکی از آزادگان دفاع مقدس به بیان خاطراتی از دوران اسارت خود پرداخت. وی خاطرات اسارتش را در کتابی به عنوان «سالار تکریت» به چاپ رسانده است.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از سیدحسین سالاری و محمدرضا میرجانی دو نفر از آزادگان این اداره کل تجلیل به عمل آمد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا