یزد فردا: حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با اشاره به برنامه های ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه های ما از فضای حقیقی به سمت فضای مجازی سوق پیدا کرده است ور شاهد استقبال بچه های مساجد از این فضا بوده ایم.

وی افزود: یکی از این برنامه ها که از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور برگزار می شود شامل  برگزاری رویداد بین‌المللی «روح مقاومت»  است که این رویداد با محوریت گرامیداشت مقام شهدا و روایت‌های مردمی از وصایای شهدای انقلاب اسلامی از ۱۴ خرداد مصادف با سالروز ارتحال امام خمینی (ره) آغاز و تا ۳۱ شهریور مقارن با چهلمین سالگرد دفاع مقدس به مدت ۱۱۰ روز ادامه دارد.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج و زنده نگه داشتن روح مقاومت و تقویت جبهه مقاومت، بازخوانی و تبلیغ وصایای شهدا جهت عمل به آنها در زندگی و کشف گنجینه‌های معنوی موجود در وصایای شهداء از اهداف این رویداد است.

وی افزود: این رویداد بین‌المللی با محوریت وصیت‌نامه شهدای مقاومت اعم از شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای امنیت، ترور، امر به معروف و نهی از منکر، مدافعان حرم و ... در عرصه ملی و بین‌المللی اجرا می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد بیان کرد: علاقمندان برای شرکت در این رویداد بین‌المللی می‌توانند آثار خود در قالب فیلم موبایلی، نماهنگ، صوت و پادکست و عکس نوشت در موضوعات «قرآن و عترت در وصیت‌نامه شهداء»، «امام، مرجعیت و علما در وصیت‌نامه شهداء»، «دفاع از وطن و اسلام در وصیت‌نامه شهداء»، «قدس و فلسطین مظهر مقاومت»، «نقش و جایگاه مسجد در تربیت جامعه و تقویت محور مقاومت»، «مسجد در وصیت‌نامه شهدا» به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir ارسال کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا