یزد فردا: محمد حسین رحیمی زاده در جلسه هماهنگی دستگاه‌های متولی جهت کاهش و پیشگیری از تصادفات با تمرکز بر عامل جاده‌ای و انسانی ضمن تقدیر از اقدامات خوب پلیس راه، راه و شهرسازی و راهداری در چند سال اخیر گفت:  اما هنوز سطح انتظارات و توقع جامعه نسبت به کیفیت جاده‌ها برآورده نشده است.

وی با اشاره به لزوم رفع عیب برخی از نقاط حادثه خیز استان اظهار داشت: یکی از نقاط حادثه خیز که از اولویت برخوردار است تقاطع چادرملو در جاده ساغند می‌باشد که باید پیگیری جدی نسبت به رفع نقص آن صورت گیرد.

رحیمی زاده افزود: جلسه مجددی نیز با حضور اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، نماینده چادرملو و اداره راه و شهرسازی جهت تعیین تکلیف محور چادرملو برگزار می‌شود.

وی بر لزوم ارسال لیست کلیه نواقص راه‌های استان به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تاکید کرد گفت: البته نواقص ارسالی باید همراه با راهکار حل نقص باشد.
 
رحیمی زاده تصریح کرد: راه‌هایی که در استان دارای متولی مشخص نیستند باید جهت تعیین تکلیف به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اعلام شوند.

وی افزود: پس از ارسال لیست اعضای شورای عالی تصادفات استان برای معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، این لیست در اختیار دادستان‌های کلیه شهرستان‌ها جهت استفاده از این ظرفیت در پرونده‌های مرتبط قرار می‌گیرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد با اشاره به اثر بازدارندگی دوربین‌های کنترل سرعت افزود: با توجه به اثربخشی آن‌ها باید به روزرسانی آن نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: بانک اطلاعات رانندگان پرخطر درون و برون شهری باید به روز رسانی شده و نسبت به بحث آموزش آن‌ها اهتمام جدی تری صورت گیرد

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا