گلزار شهدا وشهدای گمنام یزد با حضور مدیرعامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر و پرسنل جمعیت هلال احمر استان یزد بمناسبت دهه مبارک فجر غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ، بمناسبت دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جمعی از پرسنل این جمعیت با حضور در گلزار شهدا خلدبرین یزد مزار شهدا را غبارروبی و عطرافشانی و در جوار شهدا دعای توسل را قرائت نمودند.

دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در حاشیه این مراسم با ارج نهادن به مقام شهدای انقلاب گفت: شهیدان بزرگترین امدادگران و نجات دهندگان تاریخ بشریت هستند.

حرازی زاده هدف از برگزاری این مراسم را ادای دین و تکلیف نسبت به این پهلوانان بزرگ عنوان کرد و افزود: نباید فراموش کنیم که این امنیت و آرامش موجود در جامعه مرهون از خودگذشتگی و فداکاری شهیدان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد همچنین در این مراسم گفت: عزت و سربلندی که امروزه ایران اسلامی دارد مدیون از خودگذشتگی و جانفشانی‌های شهداست.

وی افزود : شهدا نماد ایثار، شجاعت، ولایت مداری و از خودگذشتگی هستند که با تقدیم عزیزترین دارایی خود یعنی جان شان درس آزادگی به ما دادند و ما نیز به پیروی از این ویژگی های والا در حفظ نظام و انقلاب باید کوشا باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خدمت در هلال احمر را تمرین ایثار و از خود گذشتگی عنوان کرد و گفت: این مامورین هلال احمر هستند که خود را درگیر رنج و سختی میکنند تا دیگران رنج و سختی نداشته باشند.

 

  










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا