یزدفردا:پخش سریال «گیله‌وا» که قرار بود مدت‌ها قبل از شبکه سه پخش شود، از شبکه افق روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش خبرآنلاین، سریال «گیله‌وا» محصول سازمان اوج از دوم شهریور روی آنتن شبکه افق می‌رود.

این خبر روز گذشته در حالی منتشر شد که پیش از این دوبار این سریال در کنداکتور شبکه سه قرار گرفته و از آن حذف شده بود.

در ابتدا قرار بود این سریال از شنبه ۱۸خرداد روی آنتن برود اما این اتفاق نیفتاد و به جای آن سریال «گاندو» روی آنتن رفت. بعد از آن هم با وجودی که گفته شده بود با پایان «گاندو»، «گیله‌وا» روی آنتن خواهد رفت باز هم این سریال از کنداکتور خط خورد و به جای آن «آچمز» پخش شد.

و با پایان سریال «آچمز» به نظر می‌رسد سازمان اوج به کلی از پخش «گیله‌وا» از شبکه سه ناامید شده و قرار است آن را روی آنتن شبکه افق ببرد.

به نظر می‌رسد عدم پخش این سریال از شبکه سه سیما، حضور ستاره اسکندری به عنوان نقش اول آن است. بازیگری که با حاشیه‌ای در فضای مجازی روبه‌رو شد و همان حاشیه حالا به نظر می‌رسد ممنوع‌التصویری او را آن هم تنها در شبکه سه رقم زده است.

اولین واکنش لاله اسکندری به ویدئوی جنجالی ستاره!

لاله اسکندری در حاشیه مراسم جشنواره سینماتورز در جزیره کیش، تاکید کرد خواهرش (ستاره) و خانواده‌شان، به خاطر قضاوت مردم درباره ویدئوی جنجالی منتشر شده، ماهی سخت را سپری کرده‌اند.


به گزارش خبرآنلاین، لاله اسکندری در دفاع از خواهرش ستاره که برای انتشار ویدئویی در خارج از کشور زیر فشار است، گفت: «این یک ماه خیلی به ما سخت گذشت. ما سعی کردیم سکوت کنیم، اما آنچه باعث شد تا ستاره قربانی این جریان شود، قضاوتی بود که خیلی از مردم درباره آن ویدئو داشتند. امیدوارم که ما مردم یک کمی انصاف بیشتری داشته باشیم.»

این بازیگر که در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره سینماتورز در کیش سخن می‌گفت، توضیح داد ستاره اسکندری به دلیل حضور در دادگاهی در همین رابطه، نتوانسته است در این رویداد سینمایی حاضر شود.

 

طرح شکایت ستاره اسکندری در دادگاه روحانیت

 

جلسه اول رسیدگی به شکایت ستاره اسکندری درباره انتشار برخی مطالب علیه وی، صبح فردا (چهارشنبه ۹ مرداد) برگزار می‌شود.


به گزارش ایلنا، مهدی کوهیان (حقوقدان و فعال حقوق رسانه) اعلام کرد که پیرو شکایت ستاره اسکندری از یک خبرگزاری و دو پایگاه خبری، اولین جلسه تحقیق درباره این شکایت روز چهارشنبه (۹ مرداد) در دادسرای ویژه روحانیت و به علت روحانی بودن یکی از متهمین برگزار می‌شود.

ستاره اسکندری نیز این خبر را تأیید کرد و گفت: «این شکایت چند ماه پیش انجام شده و فردا، ۹ مرداد، نوبت رسیدگی به آن است.»

 

عدم پخش سریال «گیله‌وا» بخاطر ستاره اسکندری!

 

سریال «گیله‌وا» یک‌بار دیگر از کنداکتور برنامه‌های صداوسیما خط خورد و حالا به دنبال آن دوباره شایعه ممنوع‌التصویری ستاره اسکندری بر سر زبان‌ها افتاد.


به گزارش  روزنامه شهروند، روابط عمومی سریال، هم اعلام کرده بود که این مینی‌سریال از شنبه ۱۸ خردادماه نزدیک ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود، اما این اتفاق نیفتاد و سریال گاندو روی آنتن رفت. بعد از آن هم به نظر می‌رسید این مینی‌سریال که یکی از تولیدات سازمان هنری رسانه‌ای اوج است، بعد از پخش سریال گاندو پخش شود.

حالا چند روزی است که سریال گاندو هم با تمام حاشیه‌هایش به پایان رسیده است و هنوز هم خبری از سریال گیله‌وا نیست و سریال آچمز به جای گاندو از شبکه سوم سیما پخش می‌شود. شبکه سه و روابط عمومی آن هم هیچ توضیحی درباره آن ندادند.

 


عدم پخش سریال «گیله‌وا» بخاطر ستاره اسکندری

 

اگرچه تا‌به‌حال چندین‌بار پخش این سریال به تعویق افتاده است، اما خیلی‌ها، عدم پخش آن را به ماجرای ستاره اسکندری ربط داده‌اند؛ ماجرایی که اواخر خردادماه بعد از انتشار یک فیلم بدون حجاب در خارج از ایران شروع شده بود.

 

 

 

البته امیر بنان، تهیه‌کننده این سریال در توضیحی که به ایلنا داده است، پاسخ دقیقی در این‌باره ندارد: «نمی‌دانم دلیل پخش‌نشدن این سریال چه چیزی است. این‌طور که پیداست، با توجه به این‌که مینی‌سریال «گیله‌وا» درباره جنگ منجیل است و به نوعی تطابق زمانی آن از بین رفته بود، این‌طور تصمیم گرفته شده که در موقعیت مناسب‌تری پخش شود.»

او در پاسخ به این پرسش که آیا پخش‌نشدن سریال به حواشی ستاره اسکندری در مدت اخیر مرتبط است، می‌گوید: «بعد از پخش‌نشدن سریال، دلیل آن را پیگیری کردیم، ولی مسأله‌ای را به‌عنوان عامل اصلی به ما اعلام نکرده‌اند.»

 

 

 

مینی‌سریالِ تاریخی «گیله‌وا» در شهر‌های کیاشهر، سیاهکل و تهران تصویربرداری شده و حمیدرضا پگاه، ستاره اسکندری، امیرحسین صدیق، بهروز شعیبی، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، مهران رجبی و پریا مردانیان ازجمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند. این مینی‌سریال با موضوعی عاشقانه در تلاش است با نگاهی عاطفی، به زندگی مردم شمال ایران در بستر اتفاقات تاریخی سال ۱۲۹۷ بپردازد و روایتگر سبک زندگی و روابط اجتماعی و عاطفی مردم ایران و دخالت‌های انگستان در امور داخلی کشور در رژیم گذشته باشد.

 

(عکس) تیپ خاص و متفاوت ستاره اسکندری

 

 

مراسم اکران مردمی فیلم «قصر شیرین» ساخته رضا میرکریمی، شامگاه شنبه ۲۹ تیر در پردیس سینمایی چارسو با حضور جمع زیادی از هنرمندان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین، ستاره اسکندری هم یکی از مهمانان این مراسم بود که با لباسی که روی آن به شیوه مردم استان سیستان و بلوچستان سوزن‌دوزی شده است، مقابل دوربین عکاسان قرار گرفت.

استفاده از پوشاک محلی از چندی پیش در مجامع هنری در حال گسترش است که با توجه به این‌که باعث رونق کسب و کار‌های محلی می‌شود، به اشتراک‌گذاری فرهنگ اقوام ایرانی هم هست.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا