رضابردستانی

رضابردستانی
کسانی که اجازه بدهند یا کمک کنند کارناوال تبلیغاتی کوثر به نام همایش پیاده روی برگزار شود در گذشته و حال و آینده تمامی اتفاقات کوثر شریک خواهند بود.

به پورفلاح گفتم:«مأمور تسویه ای نه رئیس هیئت مدیره!» به صراحت هم گفتم«کسانی که دو دهه قبل این سفره ی شبهه ناک را پهن کرده اند امروز با تمام توان می خواهند آن را جمع کنند و هیچ کس بهتر از تو توان جمع کردن این سفره ی مندرس را نداشته که دست آخر آمده اند سراغت.»
به رئیس سازمان بازرسی هم گفتم:«پدیده و بدهی 94هزارمیلیاردتومانی یک شبه به وجود نیامد. همه دخیل بودند از صدا و سیما و رسانه تا همه ی دستگاه های نظارتی که سکوت اختیار کردند! داستان کوثر چیزی شبیه به همان اوایل کار پدیده شدن پدیده است حالا هی بنشینید و دست روی دست بگذارید تا یک شهر و مردمانش را بیاندازید وسط مهلکه!»
به خودم می گویم:«پشت این یک دستگاه پراید و چند ده دستگاه دوچرخه و کارت های هدیه، اعتماد به تاراج رفته مردمی قرار دارد که آمده اند تا در روزی که به نام «روزدانشجو» است در یک برنامه همگانی به اصطلاح پیاده روی شرکت کنند و روزی شاد رقم بزنند و اما برنامه ای که قرار است همگانی و عمومی باشد که نیازی به این همه تبلیغ ندارد دارد؟!
این همه بنر در سطح شهر را کدام ارگان در اختیار مؤسسه شبه دولتی کوثر قرارداده است؟ چرا باید همه ی امکاناتی که تحت اختیار هیچ بخش خصوصی دیگری قرار نمی دهند برای کوثر بسیج کنند؟
مگر همین چند روز قبل کانالتلگرامیتوفانیزد نامه شورایعالیزمینومسکن را منتشر نکرد که 2000هکتار باید برگشت داده شود؟
به چه دلیل تمامی هماهنگی های این برنامه باید در دفتر خانمخامسی با حضور دولتی ها و شهرداری نشین ها و برخی اعضای شورای شهر انجام شود؟ مگر متولی این برنامه استانداری، شورای شهر، شهرداری یا ورزش و جوانان است؟! پشت ماجرا کیست که یک شهر را بسیج کرده اند برای یک پیاده روی نمادین اما پر از ایراد و ابهام؟
پای پخش زنده ی شبکه 3 را چه کسی به این برنامه صرفاً«شوآف» و تبلیغاتی باز کرده است؟ شبکه 3 که بیاید و برگردد بالای صد میلیون تومان هزینه دریافت خواهد کرد! مصوبه ی این چنین خاصه خرجی را چه کسی یا کسانی امضاء کرده اند؟! مؤسسه کوثر هیئت مدیره و هیئت امنا دارد که رئیس آن استاندار وقت یا جانشین او است، آیا بودجه هایی که قرار است در این برنامه هزینه شود به تصویب رسیده؟
کوثر را درست کرده بودند تا برای یزد آب بیاورد حالا که معلوم شده جز بدبختی چیزی برای یزد به ارمغان نیاورده اند چرا بساط این ماجرا را جمع نمی کنند؟ کوثر برای یک عده ای معدود و محدود هم آب داشت هم نان، هم خانه و درآمد داشت هم معدن و سرمایه مانده ام چرا پای مردم بی خبر و بیگناه را بازکرده اند وسط شویی که خودشان به خوبی می دانند آخر و عاقبتش چیست!؟
پ.ن:کوثر آمد برای یزد آب بیاورد حالا باید از سهم آب آشامیدنی و فضای سبز این شهر بزنند که بتواند زمین هایش را به نام باغ بفروشد! خنده دار نیست؟

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا