سید محمود موسوی زاده، رئیس اداره رفاه دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، در جشن بزرگ اهالی قاسم آباد یزد از کاندیداتوری خود در پنجمین دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر یزد سخن گفت و با شعار شهر سالم شهروند سالم مردم را به حضور در پای صندوق های رای برای شهر و شهروندی سالم دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری یزد فردا، سید محمود موسوی زاده، رئیس اداره رفاه دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد در جشن بزرگ اهالی قاسم آباد یزد که به مناسبت بزرگداشت میلاد امام زمان(عج) برگزار شد به عنوان حامی مالی این جشن بزرگ ضمن ایراد سخنرانی از حضور خود در عرصه پنجمین دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر یزد خبر داد و بیان داشت: شهر سالم شهروند سالم شعاری است که با حضور شما در پای صندوق های رای تحقق خواهد یافت.

خیر سلامت در ادامه اضافه کرد: بحرانی ترین شرایط امروز جامعه یزد سلامت است. دیابت، سرطان، ایدز، هپاتیت و... سایه آرامش را بر بسیاری از همشهریان ما زدوده است و هیچ یک از مسئولان استانی پاسخگو نیستند.

مدیر عامل آزمایشگاه کسری در آخر خاطر نشان کرد: آماده ام برای سلامت مردم و بازگرداندن آرامش و شادی به کانون گرم خانواده ها. سلامتی و آرامش تحقق یافتنی است اگر شما بخواهید. شهر را می توان با  آجر ساخت اما سلامتی فردای این شهر دست انتخاب حال شما است.

گفتنی است سید محمود موسوی زاده بنابر درخواست و حمایت جامعه سلامت استان، مردم و احزاب و اقشار مختلف استان اقدام به شرکت در این دوره از انتخابات کرده است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا