شورای شهر یزد، به چه کسانی و چه تفکراتی نیاز دارد!؟/چند نفر پزشک نامزد انتخابات شورای پنجم شهر یزد هستند!؟/از چالش های روبروی شورای پنجم قابل توجه حقوق دانهای نامزد انتخابات شورای پنجم شهر یزد/حمیدرضا قمی نماینده اصناف یزد در انتخابات شورای شهر یزد شد/سوالی از اتاق اصناف یزد شفاف اعلام نظر کنید، تا وجاهت اصناف حفظ شود!/

یزدفردا :محمد رضا شوق الشعرا منتقد یزدی که این روزها خیلی پرکار شده است و محور خبرهای ناب در مورد شورای شهر یزد است مطالب زیر را منتشر کرد :

شورای شهر یزد، به چه کسانی و چه تفکراتی نیاز دارد!؟
یزد، فکر بزرگ و نگاه بزرگ و آدم های بزرگ ایثارگر و از خود گذشته می خواهد!
شورای شهر یزد، به افراد متخصص و  کاردان خوش فکر توانمند و مستقل و دلسوز با تجربه ای که مردم فریب و ظاهر ساز نبوده و مسایل و مشکلات شهر را بشناسند و فقط به فکر منافع و مصالح خود نباشند، و اهل مشورت و  مطالعه؛ و در فکر مصالح و منافع مردم و شهر باشند، نیاز دارد؛ و  حال کدام از  کاندیداهایی که برای انتخابات شورای پنجم یزد ثبت نام کرده اند، این خصوصیات را ندارند!!!؟
و. اینگونه است که  انتخاب در بین بهترین ها سخت مشکل می شود، چرا که عوام فریبان ظاهر ساز هم می گویند مردم فریب نیستند، و اصلا کدام مردم فریبی اعلام می کند، مردم  فریب است!!!؟


چند نفر پزشک  نامزد  انتخابات شورای پنجم شهر  یزد هستند!؟
سه دلیل یک پزشک  برای عضویت یک پزشک در شورا ی شهر  
پیام شهروندان:
اول ) نظارت بر امور بهداشت شهر از وظایف شورای شهر  محسوب می شود. وحضور یک پزشک در شورا برای  وضعیت  سلامت وبهداشت مردم لازم است   
دوم) وضعیت سلامت شهروندان یزدی از نظر بیماری های نظیر دیابت ,قلب وعروق وافسردگی ...قابل تامل وبررسی است وحضور یک پزشک می تواند نقش خوبی در برنامه ریزی سلامت مدیریت شهری و اموزش تغییر سبک زندگی داشته باشد    
سوم ) یزد قطب سلامت جنوبشرق کشور است وبرنامه ریزی برای گردشگری سلامت وتوزیع عادلانه خدمات د مانی در یزد لازم می باشد   
دکتر احمد ابویی نامزد شورای شهر یزد

از چالش های روبروی شورای پنجم
قابل توجه  حقوق دانهای نامزد  انتخابات شورای پنجم شهر  یزد
واگذاری سیزده پل عابر پیاده تبلیغاتی و بخصوص پل عابر پیاده تبلبغاتی  میدان  ابوذر  از,زمان  شورای دوم و شهرداری شایق و با یک  قرارداد قجری و.سخت  سوال  برانگیز  شروع شد، و در همه این سالها با پیگیری هایی که  بعضی  از اعضای  شورای سوم و  چهارم انجام  دادند، موفق  نشدند  بخاطر وجود بعضی  از دست ها و مسایل پشت پرده و  حمایت  های پنهانی که  می شد،  سایه  این قرارداد قجری که  باعث میلیاردها تومان زیان در حق  شهر و  مردم  یزد شده بود را فسخ  کنند و اما آیا  شورای پنجم  قادر  خواهد  بود باعث  فسخ  این قرارداد قجری و محاکمه  مسببین و منفعت  بران  این قرارداد گردد!؟

حمیدرضا قمی نماینده اصناف یزد در انتخابات شورای شهر یزد شد
مدرسی  آهن فروش و  خباززاده لوازم  خانگی فروش، دو عضو شورای چهارم، منتخب و نماینده اتاق اصناف در انتخابات شورای شهر یزد نشدند!
یازده نفر با پرداخت نفری دویست هزار تومان در هتل مشیرالممالک بطور جداگانه  برای شصت و چند نفر از روسای اتحادیه های صنفی صحبت کرده و  در نهایت روسای اصناف با رای خود حمید رضا قمی را به عنوان نماینده رسمی اتاق اصناف یزد در انتخابات شورای شهر یزد  انتخاب می کند، و این در حالی است که وحیدخباززاده و سید محمد رضا مدرسی  که بعنوان  لوازم خانگی فروش و  آهن فروش در این انتخابات درون گروهی اصناف شرکت کرده بودند،  با رای اندکی که می آورند  انتخاب نمی شوند، و اما
فردی که مشخص نیست ورزشکار است!؟ مهندس است؟ روزنامه نگار است؟ گفتار  درمان است؟ سایت دار است؟ سینه زن است؟ دلال است؟ توی کار فاکتور صادر کردنست؟ دوچرخه فروش است ؟ مصالح ساختمان فروش است؟  زرگر است !؟یا...!؟ منتخب دوم اتاق اصناف می شود! و.شاهنده، مدیر مسؤل بشارت یزد هم که بعنوان ترمه فروش در این رای گیری شرکت کرده بود،  سوم می گردد!

سوالی  از اتاق  اصناف  یزد
شفاف اعلام نظر کنید، تا  وجاهت اصناف حفظ شود!
نفر دومی که در  انتخابات روسای صنفی ۲۳ رای  آورده، شغلش چی  بوده و تحت عنوان چه  شغل و  مغازه ای در این رای گیری ثبت نام کرده بوده است و  آدرس مغازه اش کجاست!؟
بعضی می گویند  با عنوان موتورسیکلت  فروش بعضی می گویند با عنوان زرگر و  مهمتر اینکه بدون داشتن  مغازه هم  مگر می شده در انتخابات روسای صنفی شرکت  کرد و رای هم آورد!!؟ لطفا آدرس مغازه نفر دوم!!!!

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا