اثر موسیقایی روایی صنم با همکاری مشترک موسسه فرهنگی هنری شهر هنر و رسانه پرواز وابسته به تعاونی تبلیغات پرواز و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد به اجرا درآمد.

به گزارش روابط عمومی تعاونی تبلیغات پرواز، این اثر موسیقایی روایی، روایتی است عاشقانه که پدری در آستانه ازدواج دخترش از زندگی سراسر عشقش مینویسد و این روایت با تصنیفهای نوستالژیک و مرتبط با خط سیر داستان در جابجای قصه به اجرا درمی آید.

نویسنده داستان این اثر، فاطمه قانع می باشد که مرتضی نسیم سبحان آن را روایت می نماید. در این اثر سهیل ملاحسینی علاوه بر سرپرستی گروه، نوازندگی سنتور را به عهده دارد همچنین عرفان کوچه باغی تنظیم کننده آهنگ ها و نوازنده تار و سه تار، همایون خیری نوازنده تنبک و اجرای آواز و مهرداد آقاداداشی نوازنده دف دیگر اعضای این گروه را تشکیل می دهند که همگی پرورش یافته و دانش آموخته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد می باشند.

این اثر به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد و حمایت و همکاری موسسه فرهنگی هنری شهر هنر و رسانه پرواز وابسته به تعاونی تبلیغات پرواز طی شبهای دهم و یازدهم اردیبهشت ماه 96 در سالن تربیت معلم شهیدان پاکنژاد یزد، به اجرا درآمد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا