مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره تعاونی تبلیغات پرواز، در نشستی با مدیران شرکت سروش به توافقاتی درخصوص همکاری های دوجانبه فرهنگی هنری دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی تعاونی تبلیغات پرواز، در این نشست که با حضور سیدامیرحسین حاتمی نسب، مدیرعامل و رئیس و اعضای هیئت مدیره تعاونی تبلیغات پرواز و سیدمحمدرضا حسینی، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره، پهلوانی، معاون اداری مالی و شریفی عضو هیئت مدیره شرکت سروش در محل دفتر تهران شرکت پرواز برگزار گردید، دوطرف درخصوص مسائل فرهنگی هنری مورد علاقه طرفین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین در این نشست توافقاتی در مورد همکاری های فی مابین بویژه سرمایه گذاری های مشترک در زمینه ساخت و تولید پروژه های مختلف فرهنگی هنری به دست آمد که بحث در مورد جزئیات و تصمیم گیری در مورد نحوه اجرای آن به جلسه آتی موکول گردید که در اردیبهشت ماه در دفتر یزد شرکت پرواز برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است شرکت فرهنگی هنری سروش از سال 1373 فعالیت های حرفه ای صوتی و تصویری کاملاً جدید و گسترده ای را در راستای عرضه آثار ماندگار فرهنگی, آغاز نمود و این فعالیت با تولید و توزیع متمرکز و گسترده برنامه های صوتی و تصویری دنبال شد به گونه ای که امروز این شرکت در زمینه عرضه آثار صوتی و تصویری از موفق ترین شرکت هایی است که در این زمینه فعالیت می کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا