در آستانه میلاد مبارک حضرت امیر مومنان علی (ع) و روز پدر نشست صمیمی بازنشستگان اداره ‏کل اوقاف استان با حجت الاسلام حسین زارع زاده مدیر کل برگزار شد.‏

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام حسین زارع زاده صبح امروز دوشنبه 21 فروردین ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) گفت: فعالیت در حوزه کار وقف که نیمی از آن در استان یزد مرتبط با حضرت سید الشهدا می باشد، باقیات الصالحاتی ارزشمند است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان افزود: امروز جایگاه استان یزد در حوزه موقوفات در کشور جایگاه خوبی است و و این نظمی که امروز به وجود آمده حاصل تلاش ها و زحمات بازنشستگان در این اداره است.

زارع زاده تاکید کرد: اگر امروز از محل عواید موقوفات استان مطابق نیت واقف جهیزیه ای به نیازمندان داده می شود و یا کمکی به محرومان صورت می گیرد شما نیز در ثواب آن شریک خواهید بود.

وی در ادامه اظهار داشت: این توفیقی است که خداوندمتعال شامل حال ما نموده که در راه خدمت به وقف ، امامزادگان عظیم الشان و قرآن کریم  تلاش نماییم.

بیان خاطرات و گفتگوی صمیمانه بازنشستگان با مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان و معاون توسعه منابع و پشتیبانی پایان بخش این نشست بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا