می خواستند یک عده را بیاورند و به اسم ما قالب کنن/ اینکه رهبری عزیز فرمودند تو کاندیدا نشو معنی اش این نیست که من نسبت به انقلاب و وضعیت کشور بی تفاوت باشم و سکوت کنم. / سکوت کنم که کشور را دو دستی بدهند به آمریکا؟! سکوت کنم تا مردم را له کنند؟!

محمود احمدی نژاد بار دیگر از دولت یازدهم و رئیس جمهور انتقاد کرد.

گزیده سخنان احمدی نژاد در جمع شوراهای بازخوانی خط امام در زیر می آید:

  • شرایط چهارماه پیش برای آن زمان و در پاسخ به سوالات آن مقطع بود/ الان شرایط فرق کرده است. خیلی وقت ها نمی شد مستقیم حرف زد.

 

  • ۴ ماه پیش می خواستند یک عده را بیاورند و به اسم ما قالب کنند/ من خودم فعلا و البته فعلا در مقوله انتخابات مستقیم وارد نمی شوم٬ ولی بقیه دوستان که منعی ندارند / به من گفتند تو خودت نباش ولی رایت را بیاور پشت سر ما باشد گفتم اصلا از این خبرها نیست.

 

  • آقای بقایی انسان مومن، پاک، ولایی و خط امامی است/ اینکه رهبری عزیز فرمودند تو کاندیدا نشو معنی اش این نیست که من نسبت به انقلاب و وضعیت کشور بی تفاوت باشم و سکوت کنم. / سکوت کنم که کشور را دو دستی بدهند به آمریکا؟! سکوت کنم تا مردم را له کنند؟!

 

  •  رفقای من، هم دوره ای های من، همسنگر های من ۳۰ سال پیش شهید شدند ، من ۳۰ سال اضافی زندگی کرده ام. جانمان فدای این انقلاب /  نحوه ورود به انتخابات توسط شوراها را به خود شوراها می سپارم اما اگر قرار شد کار انتخاباتی شود و از کسی حمایت کنند همه نروند و دو سه نفر بمانند . آبان ماه میخواستند چند نفر را به نام ما در انتخابات پیش رو غالب کنند اما بنده از طراحیشان مطلع بودم/ میگفتند از اینها حمایت کن که من پاسخ دادم هرگز از اینها حمایت نخواهم کرد٬ اما معتقدم شرایط امروز با آن زمان فرق کرده است/ البته این نظرات اصلا به معنای نقض حرفهای گذشته نیست، بنده گفته بودم مستقیما وارد انتخابات نخواهم شد و از کسی حمایت نخواهم کرد اما هیچ کس نمی تواند در انتخابات و سایر مقاطع نسبت به سرنوشت ملت بی تفاوت و تماشاچی باشد و کشور را دو دستی تقدیم دشمنان ملت کند

 

  • سکوت بنده ادامه نخواهد داشت و به اتهاماتی که متوجه عملکرد دو دولت نهم و دهم شد پاسخ های کوبنده و پی در پی خواهم داد/ ما با صدایی رسا و بلند می گوییم به هیچ یک از دو جریان سیاسی کشور وابستگی نداریم/ اگر به گروهها و شخصیت های سیاسی وابسته باشیم نمی توانیم در جهت خواسته های‌ مردم حرکت کنیم/ سکوت ما به معنی بی توجهی به مسائل نیست. مملکت را بکنند توی حلقوم آمریکا و ما نگاه کنیم ؟! مردم را له کنند؟! ثروت های ملت را بالا بکشند؟! شوخی نداریم در این مسائل ...

 

  • به فضل الهی، به وقتش سیلی های پی در پی خواهد آمد. خیال می کنند ملت مرده است و کسی پیدا نمی شود جواب اینها را بدهد؟ / چه کسی تو را اینقدر پر رو کرده که راجع به ملت ایران این طور حرف می زنی؟ انگار به دیوار سفت نخوردی ( #خنده_حضار)

 

  • انتخابات می تواند به فرصتی برای تبیین مبانی انقلاب تبدیل شود. گفتیم کار تبیینی را به انتخابات گره نزنید ولی معنی اش این نیست که انتخابات بی اهمیت است. برخی تشخیص می دهند که انتخابات هم نیاز است ورود کنند ، چه اشکالی دارد؟ دوستانی که می خواهند وارد کار انتخاباتی شوند ، ورود کنند ، استعفای کتبی هم نیاز نیست/ به فضل الهی سفرهای استانی را با هدف #تبیین پس از ایام نوروز ادامه خواهیم داد.
  • توئیت پر از طعنه رسایی در روز ثبت نام انتخاباتی

    حمید رسایی از حامیان احمدی نژاد که در انتخابات مجلس دهم رد صلاحیت شد این بار از حوزه انتخابیه اصفهان قصد دارد بخت خود را بیازماید. او برای گرفتن کرسی خالی شده اصفهان رقابت می کند که قرار بود مینو خالقی کاندیدای محبوب اصلاح طلبان بر آن تکیه زند.حمید رسایی از حامیان احمدی نژاد که در انتخابات مجلس دهم رد صلاحیت شد این بار از حوزه انتخابیه اصفهان قصد دارد بخت خود را بیازماید. او برای گرفتن کرسی خالی شده اصفهان رقابت می کند که قرار بود مینو خالقی کاندیدای محبوب اصلاح طلبان بر آن تکیه زند.
     
    به گزارش ایران، رسایی پس از نام نویسی در انتخابات میان دوره ای مجلس از حوزه اصفهان مطلبی جنجالی و بحث انگیز توئیت کرد که به باور محافل اصلاح طلب حاوی اهانت و طعنه به جناح رقیب بود.

حضور احمدی نژاد در بازار تهران

محمود احمدی نژاد امروز برای دیدار و گفتگوی مستقیم با کسبه به بازار تهران رفت. 

 
براساس گزارش رسانه های نزدیک به احمدی نژاد او به دلیل ازدحام جمعیت برنامه خود را ناتمام گذاشت.

 

امروز حمید بقایی، مرتضی تمدن، علی اکبر جوانفکر و دکتر شیخ الاسلامی احمدی نژاد را در بازار تهران همراهی کردند.
 
تصاویر دولت بهار را از حضور احمدی نژاد در بازار تهران می بینید. 
(تصاویر) حضور احمدی نژاد در بازار تهران 
(تصاویر) حضور احمدی نژاد در بازار تهران 
(تصاویر) حضور احمدی نژاد در بازار تهران 
(تصاویر) حضور احمدی نژاد در بازار تهران 
(تصاویر) حضور احمدی نژاد در بازار تهران 

(تصاویر) حضور احمدی نژاد در بازار تهران

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا