یزدفردا"گروه اجتماعی "سرویس حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از کشف 288 کیلو حشیش و تریاک از یک دستگاه پژو پارس در این استان خبر داد.

سرهنگ" محمد حسین ستوده نیا" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس درباره جزئیات این خبر گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر استان، با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی با خبر شدند قاچاقچیان قصد انتقال محموله ای از مواد مخدر به استان های شمالی را دارند.

وی افزود: ماموران مسیر احتمالی عبور قاچاقچیان را زیر نظر قرار دادند تا اینکه یکدستگاه پژو پارس به محل نزدیک و با مشاهده ماموران از محل متواری شد.

ستوده نیا افزود: ماموران به تعقیب خودرو قاچاقچیان پرداخته و توانستند خودرو را متوقف و در بازرسی از خودرو 254 کیلو حشیش و 34 کیلو تریاک کشف و ضبط کنند.

سرهنگ ستوده نیا با بیان اینکه در این رابطه 3 نفر دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند گفت: یکی از قاچاقچیان بر اثر اصابت گلوله زخمی و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد در خاتمه تصریح کرد: یکی از توفیقات خوب پلیس  استان در سال گذشته و سال جاری مبارزه، کشف موادمخدر و دستگیری قاچاقچیان بوده است که پلیس همچنان با عزمی راسخ به این ماموریت ها ادامه خواهد داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا