دوره آموزشی کارشناسان برنامه و بودجه ادارت اوقاف و امور خیریه سراسر کشور و به میزبانی استان یزد ظهر امروز چهارشنبه با حضور قائم مقام اوقاف کشور به کار خود پایان داد.

یزدفردا: اختتامیه دوره آموزشی کارشناسان برنامه و بودجه ادارت اوقاف و امور خیریه سراسر کشور که به میزبانی استان یزد به مدت 3 روز برگزار شد، ظهر امروز چهارشنبه با حضور قائم مقام اوقاف کشور به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان یزدعبدالرضا عابد قائم مقام اوقاف و امور خیریه کشور در این مراسم گفت: برنامه ریزی و اجرای برنامه ها دو عنصر مهم در موفقیت هرسازمان است و لذا باید اجرای کامل برنامه های ابلاغی و همچنین اهتمام پیگیری اجرای این برنامه ها در سرلوحه کار تک تک پرسنل هر سازمان قرار داشته باشد و نقش شما کارشناسان برنامه و بودجه در این زمینه بسیار اثرگذار است.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام شرف خانی معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف کشور و حجت الاسلام زارع زاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد برگزار شد از 5 نفر کارشناس برتر برنامه و بودجه اوقاف کشور تجلیل و همچنین از طرف مسئولان به سؤالات مطرح شده از طرف کارشناسان حاضر در نشست پاسخ داده شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا