هنرمندان صنعتگر یزدی در سومین نمایشگاه بین المللی کیف و کفش و چرم شرکت کردند.

یزدفردا"هنرمندان صنعتگر یزدی در سومین نمایشگاه بین المللی کیف و کفش و چرم شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومي، امورفرهنگي و اجتماعي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يزد، محمدرضا دهقان مهرجردی از حضور هنرمندان یزدی در سومین نمایشگاه بین المللی کیف و کفش و چرم خبر داد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در این باره افزود: سومین نمایشگاه بین المللی کیف و کفش و چرم از تاریخ شانزده لغایت نوزده آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه غرفه اختصاصی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور به متراژ نود متر در سالن های ده و یازده واقع است که در آن صنایع دستی هنرمندان کشورمان به نمایش عموم گذاشته شده است.

لازم به ذکر است: غرفه معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور به پنج هنرمند از پنج استان کشورمان: یزد، کرمانشاه، تهران، همدان و البرز که محصولات و تولیدات تماماً چرم دست دوز خود را ارائه می کنند اختصاص یافته است. 

گفتنی است: معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور در راستای حمایت از هنرمندان و صنعتگران، غرفه مذکور در این نمایشگاه را به همت و همکاری دفتر صادرات این معاونت به صورت رایگان در اختیار هنرمندان قرار داده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا