پنجمین همایش ورزش شهروندی با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، هیئت ورزش های همگانی،اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد و کمیته همگانی هیئت های ورزشی جمعه این هفته در پارک بزرگ شهر برگزار می گردد.

پنجمین همایش ورزش شهروندی با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، هیئت ورزش های همگانی،اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد و کمیته همگانی هیئت های ورزشی جمعه این هفته در پارک بزرگ شهر برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، پنجمین همایش ورزش شهروندی با حضور 21 هیئت ورزشی و در 27 رشته ورزشی از ساعت 8 صبح جمعه (19 آذرماه) در محل پارک بزرگ شهر آغاز می گردد.

بدین منظور جلسه ای با حضور مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد و هیئت های ورزشی در محل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برگزار گردید که هماهنگی های لازم جهت برگزاری هر چه بهتر این همایش صورت پذیرفت.

در این جلسه محمد رضا دشتی مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ضمن خوش آمد گویی به حاضران، از اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد و هیئت های ورزشی به خاطر همکاری با سازمان فرهنگی ورزشی در پیشبرد اهداف ورزشی این سازمان در سطح شهرقدردانی نمود و علت عدم اجرای برخی برنامه ها و کندی اجرای طرح های ورزشی را صرفا کمبود اعتبارات عنوان کرد.

همچنین داود فتح آبادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد در این جلسه ضمن تشکر از همکاری های سازمان فرهنگی ورزشی در گسترش ورزش شهروندی، مشارکت فعالانه و جدی هیئت های ورزشی را در این زمینه خواستار شد.

در ادامه نمایندگان هیئت های ورزشی به بیان نظرات و خواسته های خود در خصوص برگزاری هر چه بهتر این همایش پرداختند.

در پایان این جلسه لوح تقدیر که توسط 28 نفر از مسئولین هیئت های مختلف امضاء شده بود  توسط داود فتح ابادی به مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی تقدیم شد.

پنجمین همایش ورزش شهروندی  در رشته های دارت، فوتبال دستی، تیراندازی با کمان، تیراندازی با تفنگ بادی، فوتبال حبابی، دال پلان، کبدی، اسکیت، ووشو، کونگ فو، تنیس روی میز، بد مینتون، دفاع شخصی، ورزش های رزمی، کاراته، تکواندو، والیبال، شطرنج، اسکیت، ژیمناستیک، طناب کشی، مچ اندازی، فوتبال و ... برگزار می گردد. حضور و شرکت در این همایش برای تمامی شهروندان آزاد و رایگان بوده و به برگزیدگان در هر رشته هدایایی تقدیم خواهد شد.





سایت خبری یزد فردا

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا