بیش از 20 سال از آغاز عملیات اجرایی ساختمان مهد قرآن کریم زارچ می گذرد و در حال حاضر قرآن آموزان این موسسه در ساختمان نیمه تمام در زیر زمین ساختمان به فراگیری قرآن مشغولند که این در شان قرآن مجید و همچنین جامعه قرآنی بخش زارچ نیست.
مسوول مهد قرآن کریم زارچ با بیان اینکه به درازا کشیدن پروژه های ساختمانی ضرر و زیان فراوانی را بر بیت المال تحمیل می کند؛ خاطر نشان ساخت: این میطلبد مسئولین توجه بیشتری به این مکان مقدس داشته باشند.
محمد رضا خوشنویس گفت: بهره برداری از این طرح عام المنفعه، یک کار خیر و ماندگار است و خیران زارچی با اهداء زمین و پرداخت مبلغی بالغ بر 4 میلیارد ریال وظیفه خود را انجام داده اند.
خوشنویس.با بیان اینکه تنها اعتبار دولتی تخصیص یافته به ساختمان مهد قرآن زارچ در سال 87 و 88 از محل کمک ریاست جمهوری و اعتبارات استانی به مبلغ 594/5 میلیون ریال بوده است اظهار امیدواری نمود: مسئولین استان چاره ای در این زمینه بیاندیشند تا همچون سالهای گذشته حافظان و قاریان این موسسه با کسب علم و تجربه، در کشور افتخار آفرینی کنند.
اضافه می نماید: موسسه مهد قرآن کریم حضرت فاطمه الزهرا (س) بخش زارچ یکی از موسسات فعال قرآنی در استان یزد میباشد که اولین مدرسه شبانه روزی حفظ قرآن کریم در استان یزد را مدیریت می نماید.
تربیت 41 حافظ کل قرآن و تربیت بیش از 3000 نفر شکوفه قرآنی از مهمترین افتخارات این موسسه می باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا