مسئول مر کز امور جوانان زارچ از برگزاری کارگاه پیشگیری آسیب های اجتماعی ویژه اعضا جوانان هلال احمر زارچ در هفته سالروز مبارز با مواد مخدر به شعار نه به اعتیاد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / سید مهدی رفیعی مسئول مرکز امور جوانان زارچ با بیان اینکه جوانان سالم، جامعه سالم می سازند، اظهار کرد: کارگاه آموزشی و آشنایی با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی در کانون جوانان توسط  مرکز امور جوانان هلال احمر زارچ برگزار شد.

مسئول مرکز امور جوانان زارچ با بیان اینکه جوانان باید همیشه هوشیار و مراقب تخریب عقاید افکارشان به سمت اعتیاد باشند،گفت: یکی از بزرگترین مشکلات جامعه و خطراتی که گریبان گیر جوانان می شود، اعتیاد به مواد مخدر است که به همین دلیل جمعیت هلال احمر با توجه به مربیان آموزش دیده خود در این امر کلاس های آموزشی با عنوان پیشگیری از اعتیاد را جهت عموم مردم و قشر دانشجو و جوان برگزار می کند.

سید مهدی رفیعی عنوان کرد : در سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر و سومین طرح نه به اعتیاد برگزاری کارگاه پیشگیری آسیب های های اجتماعی با محوریت نه به اعتیاد  با حضور بیش از 30 نفر از اعضا جوانان زارچ در محل مرکز امور جوانان برگزار شد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا