یزد فردا: معاون وزير و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور تأكيد كرد: تعالي سازماني با ديدگاه بلند و تلاش مضاعف بانوان همكار محقق مي شود.

     به گزارش واحد دریافت خبر یزد فردا: محمد امين سازگارنژاد، معاون وزير و رييس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در نخستين نشست مشورتي بانوان سازمان با آرزوي سلامتي، سعادت و خوشبختي در ابعاد زندگي فردي، اجتماعي و كاري همكاران اظهار اميدواري كرد: حضور بانوان همكار كه جمع كثيري از منابع انساني اين سازمان را تشكيل مي دهند در دستيابي به تعالي فكري، اجتماعي و انساني كمك كند.

وي در ادامه بيان داشت: به دليل ذات عاطفي، تربيتي، بردباري و ويژگي هاي سازنده و مثبتي كه با زنان همراه است در تاريخ بشري، زنان سنگ زيرين آسياب تمدن و توسعه بشري بوده اند و در سعادت تاريخي بشر نقش زنان در بستر توسعه انساني بي بديل و بي نظير مي باشد.

محمد امين سازگارنژاد در ادامه بيان داشت: اميدوارم كه بانوان همكار همواره در رشد، تعالي و توسعه سازمان با بلندنظري و تلاش و كوشش مضاعف تأثيرگذار باشند.

رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور با اشاره به ويژگي هاي ارزشمند زنان بيان داشت: اميدوارم كه جايگاه رفيع بانوان همكار توانمند، با اراده و مسؤوليت پذير در اداره سازمان، افزايش ارزش افزوده سازماني را به ارمغان آورد.

محمد امين سازگارنژاد افزود: نظر من بر اين است كه سهم و نقش بهتر و مؤثرتري با نگاهي عالمانه به زنان محول شود و يقين دارم هيچ چيز اراده شما زنان را نمي تواند درهم بشكند.

وي در ادامه بيان داشت: باور قلبي و اعتقاد من بر اين است كه اگر شما زنان اراده كنيد، مي توانيد نقش آفريني جدي در پيشبرد اهداف سازماني داشته باشيد.

رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور با بيان اين كه بحران روابط خانوادگي و تعارضات تربيتي از دغدغه هاي جامعه امروز ما مي باشد، بيان داشت:  با  اراده و تغيير نگاهمان مي توانيم بر اين مشكلات واقف و مسلط شويم .

وي افزود: بهره مندي از تجارب پيشين در كنار ايده هاي نو منجر مي شود كه كارها بهتر انجام شود و با همدلي، همسويي و همگرايي به طراوت و شادابي سازماني كمك كرده تا از فضاي كاري لذت بيشتري برده و فرصت خدمت به خانواده هايمان هم فراهم شود.

محمد امين سازگارنژاد در ادامه ضمن تقدير از اقدامات محبوبه رنجبر در حوزه امور زنان و خانواده اين سازمان و تبريك به مريم اسلامي مشاور جديد امور بانوان و خانواده اين سازمان اظهار اميدواري كرد كه در سايه همدلي، تجربه هاي ارزشمندي در  مسير انسانيت و پيشبرد اهداف سازماني حاصل شود.

وي در خاتمه با آرزوي موفقيت در مسير خدمت به آرمان هاي جامعه، سازمان و خانواده و تأمين رضايت همكاران، از حضور در جمع بانوان همكار ستاد سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور ابراز خشنودي كرد.

در ادامه با اهداي لوح تقديري از سوي معاون وزير و رييس سازمان آموزش فني وحرفه اي كشور از زحمات محبوبه رنجبر در حوزه امور زنان و خانواده اين سازمان تقدير شد .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا