یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس"پلیس استان یزد" جانشين پليس آگاهي استان از كشف 29 تن آرد قاچاق از يك باب مغازه در شهر يزد و دستگيري دو متهم خبر داد.

سرهنگ "محمدرضاحناساب" در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در راستاي اجراي طرح هاي تشديد مبارزه با قاچاق كالا و ارز، ناامن ساختن بستر ارتكاب جرم و تحقق و احياي معناي واقعي كلمه مبارزه با قاچاق كالا و ارز؛ برابر گزارشات مردمي مبني بر اينكه شخصي به هويت م.ز اقدام به فروش آرد سهميه اي به صورت آزاد به شهروندان مي کند بررسي موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وي ضمن اشاره به انجام هماهنگي قضائي ادامه داد: در اين رابطه كارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز اين پليس با تحت نظر قرار دادن سوژه، و تعقيب و مراقبت سرانجام دو متهم را هنگام فروش 29 تن آرد خارج از سهميه دستگير کردند.
حناساب افزود: اين افراد آرد يک مغازه نانوايي را به صورت سهميه دولتي و با يارانه دريافت مي کرده و پس از آن به صورت آزاد به فروش مي رساندند که توسط ماموران پليس آگاهي دستگير و به دادسرا معرفي شدند.
جانشين پليس آگاهي استان يزد در پايان خاطرنشان کرد: همکاري شهروندان با پليس در راستاي کشف جرم و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي بسيار موثر است و اميدواريم در سال جديد با همکاري بيشتر شهروندان، شاهد افزايش کشفيات، دستگيري ها و کاهش وقوع جرايم در سطح استان باشيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا