یزدفردا"سرویس اجتماعی حوادث خبرهای پلیسی استان یزد" معاون اجتماعي فرمانده انتظامي استان از کشف 9 دستگاه موتورسنگين قاچاق به ارزش دو ميليارد و 500 ميليون ريال در بازرسي از يک انبار در شهر يزد خبر داد.
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"، سرهنگ "محمدرضا مزيدي" درباره جزئيات اين خبر گفت: ماموران پليس آگاهي باخبر شدند فردي اقدام به وارد و انبار کردن موتورسيکلت هاي سنگين غيرمجاز به صورت قاچاق به شهر يزد کرده است.
وي، ضمن اشاره به انجام کار اطلاعاتي پليس و انجام تحقيقات لازم افزود: ماموران پليس پس از شناسايي انبار موردنظر نسبت به اخذ مجوز قضائي اقدام کردند.
مزيدي گفت: در بازرسي از اين انبار، 9 دستگاه موتورسيکلت سنگين و غيرمجاز شامل؛ سه دستگاه "ياماها 750 سي سي"، پنج دستگاه "هوندا 250 سي سي" و يکدستگاه "سوزوکي 1000 سي سي" کشف و دو متهم نيز دستگير شدند.
سرهنگ مزيدي ارزش برآورد شده اين موتورسيکلتهاي قاچاق را دو ميليارد و 500 ميليون ريال بيان کرد و گفت: متهمان براي سير مراحل قانوني به گمرگ و تعزيرات حکومتي استان معرفي شدند.
معاون اجتماعي فرمانده انتظامي استان يزد در خاتمه تصريح کرد: با توجه به ممنوعيت تردد موتورهاي سنگين در سطح شهر و با توجه به اينکه اين موتورسيکلت ها به صورت قاچاق وارد مي شوند و موجبات رعب و وحشت شهروندان را فراهم ميکند برخورد با اين موضوع در دستور کار پليس است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا