/ رئيس سازمان مديريت استان يزد، دستاوردهاي سفر دكتر روحاني را تشريح كرد
 

در نخستين جلسه ستاد پيگيري مصوبات سفر رئيس دولت تدبير و اميد كه صبح روز پنجشنبه 26 فروردين به رياست استاندار يزد در سالن مرحوم حميديا تشكيل شد، دستاوردهاي سفر حجت الاسلام و المسلمين دكتر حسن روحاني به يزد تشريح شد.

استاندار يزد در اين نشست با تاكيد بر همت و تلاش مضاعف دستگاه ها در سال جاري بمنظور پيگيري مصوبات سفر رئيس‌جمهوري اسلامي ايران، تصريح كرد: اين سفر پر خير و بركت مصوبات بسيار خوبي براي استان داشت و 970 ميليارد تومان در قالب 44 طرح و پروژه براي استان به تصويب رسيد.

ميرمحمدي در سخنان خود اظهار اميدواري كرد تا در اجراي پروژه‌هاي سفر شاهد تأخير نباشيم و جلسات ستاد پيگيري مصوبات سفر رئيس‌جمهوري به‌صورت منظم و مستمر برگزار شود تا گزارش‌ها خوبي را به هيئت دولت ارائه دهيم.

 

تشريح مصوبات سفر

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان يزد در تشريح مصوبات سفر رئيس جمهور به اختصاص اعتبارات كم سابقه به استان يزد پرداخت و گفت: مجموعاً بالغ بر 9700 ميليارد ريال به استان در سال هاي 95 و 96 تخصيص خواهد يافت.

حميدرضا نصيري زاده بيان داشت: اين اعتبارات در قالب 15 فصل به استان ابلاغ خواهد شد.

وي افزود: بر اساس آنچه اعلام شده، تخصيص اعتبارات صد درصد خواهد بود و نخستين اعتباري كه به دستگاه هاي ملي در سال جديد ابلاغ مي شود، در رابطه با اين پروژه هاست.

حميدرضا نصيري زاده در تشريح مصوبات گفت: بيشترين اعتبارات به فصل حمل و نقل اختصاص يافته و ميزان آن بالغ بر 532 ميليارد تومان است.

وي افزود: احداث خط دوم راه آهن بافق - اصفهان در محدوده استان يزد با اعتبار 380 ميليارد تومان، مهمترين طرح اين فصل است.

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان بيان داشت: براي فصل كشاورزي و منابع طبيعي نيز اعتبار خوبي ديده شده، و در قالب 6 فصل، 154 ميليارد تومان اختصاص خواهد يافت.

نصيري زاده گفت: بيشترين اعتبار اين فصل مربوط به طرح كمك هاي فني و اعتباري روش هاي نوين آبياري است كه براي آن 128 ميليارد تومان ديده شده است.

اين مقام مسئول همچنين اعتبارات فصل هاي منابع آب و آب و فاضلاب را 87 و 55 ميليارد تومان اعلام كرد.

وي در پايان اعتبارات فصل فرهنگ و هنر را 23 ميليارد تومان اعلام نمود.

اين نشست باحضور معاونان سياسي و اقتصادي استاندار و مديران كل مرتبط با فصول پروژه ها همراه بود. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا