به گزارش یزد فردا ، محمد رضا حفیظی شهردار زارچ عملکرد واحد فضای سبز در سال گذشته را اعلام کرد:

حفیظی با اشاره به اقدامات شهرداری زارچ اظهار کرد : در راستای زیباسازی ، توسعه و احیاء فضای سبز در سال گذشته 1000 اصله نهال درخت در پارک ها و بلوار های سطح شهر غرس شد و میادین سطح شهر با گلهای فصلی تزئین شد.

وی در ادامه افزود : احداث پارک بانوان واقع در بلوار شهید صدوقی (ره) به مساحت 2400 متر مربع شامل ایجاد فضای سبز ، نصب مبلمان ، نصب لوازم ورزشی ، نصب لوازم بازی کودکان ، نصب کفپوش و الاچیق از دیگر اقدامات شهرداری در سال گذشته بود.

شهردار زارچ ادامه داد : به منظور صرفه جویی در مصرف و در نهایت عدم استفاده از آب شرب 5 کیلومتر لوله گذاری عملیات جداسازی آب شرب از آب خام  انجام شد و با این اقدام قسمت بزرگی از فضای سبز کنار جاده سنتو جداسازی شد.

حفیظی با اشاره به تجهیز پارکهای سطح شهر برای کودکان گفت : در راستای توسعه و تجهیز پارکهای شهر به امکانات استاندارد و وسایل رفاهی و تفریحی برای کودکان پارکهای امام حسن مجتبی (ع) ، شهید قاسم دایا و محوطه شهرداری به لوازم بازی برای کودکان تجهیز شد.

 وی در ادامه گزارش خود عنوان کرد : احداث مخزن ذخیره اب فضای سبز و تبدیل محوطه شهرداری به پارک از دیگر اقدامات واحد فضای سبز شهرداری زارچ در سال گذشته بود .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا