مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با اعلام افزایش میزان 4/8 درصدی حریق و حوادث، در سال 94 مشارکت بیشتر شهروندان را در ایمن سازی شهر خواستار شد.

 سید عباس میرشمسی با ضروری خواندن مشارکت شهروندان در ایمن سازی شهر، سازمان آتش نشانی را از حساس ترین سازمانهایی معرفی کرد که در جهت خدمت رسانی به شهروندان ایفای نقش می نماید.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد که در استودیو شهرداری و در برنامه رادیویی صدای شهر صحبت می کرد، رسالت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی را نجات جان انسانها و اطفای حریق در کمترین زمان ممکن دانست و اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات خوب و مؤثری توسط این سازمان صورت گرفته است.

وی تهیه لوازم و تجهیزات مکانیزه و تخصیص اعتبار بسیار خوب را از جمله اقدامات مؤثری دانست که به همراه خرید یک دستگاه نردبان هیدرولیکی 56 متری، خرید و تجهیز خوردهای آتش نشانی و افزایش 12 درصدی میزان آن در ناوگان، از اقدامات بسیار مؤثری می باشد که در سالجاری نیز ادامه می یابد.

میرشمسی میزان اطفاء حریق را در سال گذشته 1776 مورد و پوشش حادثه را 1382 مورد دانست که در مقایسه با سال 1393 متأسفانه 4/8 درصد رشد داشته است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد درخصوص ایمنی، از مجریان و فعالان ساخت و مسکن خواست: اصول ایمنی به ویژه مبحث سوم مقررات ملی ساختمان درخصوص حفاظت ساختمانها در مقابل حریق را رعایت نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا