در آستانه سالروز ولادت با سعادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و روز زن، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از بانوان کارمند تقدیر بعمل آورد.

       به گزارش واحد دریافت خبر یزد فردا:، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و به همت امور بانوان و روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان جلسه ای با حضور علی آقا افضلی ،سرپرست ،نویدی ،معاون اداری و پشتیبانی،دهقان مسئول حراست، مریم زمانی مشاور امور بانوان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و جمع کثیری از بانوان در سالن ولایت اداره کل تشکیل و از بانوان اداره کل تجلیل به عمل آمد .

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد،انتخاب سالروز ولادت حضرت زهرا(س) را به عنوان روز زن و مادر، نشان از جایگاه ویژه بانوان ایران اسلامی در ارتقا فرهنگ ناب اسلامی دانست و تصریح کرد: این انتخاب نشان می‌دهد که بانوان ایران اسلامی در حرکت رو به رشد خود، حضرت زهرا (س) را به عنوان الگوی جامع عملی خود قرار داده‌اند  .

افضلی،مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد،ارتقاء سطح توانمندی زنان به کمک آموزش های فنی و مهارتی را موجب  افزایش میزان نقش آفرینی زنان در امر کار، تولید و توسعه استان دانست و افزود: کسب موفقیت در رشته های گوناگون مسابقات ملی مهارت از سوی بانوان، نمایش توانمندی زنان در جامعه می باشد .
در ادامه معاون اداری و پشتیبانی با بیان این نکته که دولت تدبیر و امید نگاه ویژه به جایگاه و منزلت زنان و حضور بانوان در عرصه اجتماعی دارد گفت: زنان علاوه بر همسرداری، نقش مادری را در جامعه دارند، بنابراین افزایش سطح آگاهی آنان ضروری است.

در ادامه مشاور امور بانوان اداره کل  ضمن ارائه گزارش امور بانوان در سال 1394  از نگاه ویژه سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به بحث زنان تقدیر نمود .

در پایان سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد با اهداء لوح تقدیر از زحمات بانوان شاغل در اداره کل تجلیل نمود .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا