شوراي اسلامي شهر يزد در پيامي هيجدهم فروردين ماه روز جهاني بهداشت(روز سلامتي) را گرامي داشت

در پيام شوراي اسلامي شهر يزد آمده است:

 هنر زیبا زیستن ؛ یکی از بزرگترین دغدغه ها ي شهروندان امروزي  است ، هنری که تنها در دایره دستاوردها  و در حصار بهداشت جامعه،  میسر می گردد .

 بهداشت در واقع زیر بنای فعالیت های اقتصادی و پیشرفت های اجتماعی یک ملت است و سلامت جامعه در گرو رعایت اصول بهداشتی می باشد و جامعه سالم و تندرست می تواند از منافع خود دفاع ، وهمچنين حقوق خود را کسب کند بی تردید سلامت خواسته ها و رویکردها در هر اجتماعی ، به وجود سلامت و بهداشت آن جامعه اتکا دارد .

شوراي اسلامي شهر يزد ضمن گراميداشت  هيجدهم فروردين ماه روز جهاني بهداشت(روز سلامتي)،  این روز را به تمامی پزشکان  پر تلاش و فداكار ، دست اندرکاران بهداشت  بخصوص جامعه پزشكان استان  که نهایت سعی و تلاش خود را برای ارتقای سلامت شهروندان انجام مي دهند ،  تبریک وشاد باش عرض مي نمايد.

اميداست در سال جديد در در راستای تحقق بخشیدن به شعار جهانی بهداشت  و در راستاي ارتقاء سلامت مردم در جهت ارتقاء آگاهی و دانش سلامت در زمینه خود مراقبتی و حفظ سلامتي ، گام های موثر و خوبي برداشته شود.

سعادت و بهروزی و موفقیت کلیه همکاران و خدمتگزاران جامعه پزشكي استان كه پاسداران بی ادعای سلامت جامعه هستند را از درگاه خداوند منان مسئلت داريم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا