آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دیدار مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد سازمان اوقاف کشور گفت : اجرای آرامش بهاری در دار العباده یزد اقدام مبارک و خوبی است.

هم زمان با آغاز طرح نوروزی آرامش بهاری مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد (بازرسی) سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ضمن بازدید از روند آغاز این طرح در امامزادگان با آیت الله ناصری دیدار و گفتگو کرد.

حضرت آیت الله ناصری در دیدار مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد سازمان اوقاف کشور گفت : اجرای طرح آرامش بهاری در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه دارالعباده یزد کار بسیار خوبی است.

نمانیده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: دار العباده  یزد فرهنگی غنی دارد و مسافران نوروزی هم به امید وجود امنیت اخلاقی و آرامش به استان یزد سفر می کنند و این طرح ملی اقدامی است که اهداف فرهنگی خوبی را دنبال می کند.

حجت الاسلام شوزب شیری مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان اوقاف کشور نیز در این نشست ظرفیت فرهنگی امامزادگان را برای جذب سلائق مختلف یادآور شد و افزود: برقراری ارتباط و مشاوره دینی مبلغین حوزه علمیه قم در این طرح نوروزی  برکات و آثار خوبی دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا