معاون وزير و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور بر ارتقاي مهارت آموزي در كشور با همكاري استعداد هاي برتر مهارتي تأكيد كرد.

     به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي كشور، محمدامين سازگارنژاد، معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در نخستين همایش برگزيدگان مسابقات ملي مهارت ضمن تشكر از حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي در سال 1394 بيان داشت: حضور مردم در انتخابات نشان داد كه هچون هميشه در كنار دولت ايستاده اند، تا دولت بتواند مقتدرانه مسائل كشور را حل نمايد.

محمدامين سازگارنژاد بيان داشت: ما در مقابل دو منطق فردي و اجتماعي قرار داريم كه در دنياي امروز تجربه مي شود و هركشور ديدگاه و منطق خودش را دارد.

وي بيان داشت: بايد توجه داشته باشيم كه كاري كه انجام مي دهيم براي مردم و ملت ها خوب است و همچنين براي شخص هم مفيد باشد .

رييس سازمان آموزش فني وحرفه اي كشور بيان داشت: لازم است منطق توسعه اي داشته باشيم و كاري كنيم كه همه يك هدف را دنبال كنند و به منطق اجتماعي هم توجه كنيم. 

معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي با تأكيد بر استفاده از تجربيات مدال آوران مسابقات جهاني مهارت بيان داشت: بايستي با همكاري هم براي رسيدن به اهداف بزرگ تلاش نماييم.

محمدامين سازگارنژاد با بيان اينكه براي ارتقاي مسابقات ملي مهارت در سال 1395 تدبيرها و برنامه هايي اتخاذ كرده ايم، تأكيد كرد: بايستي برگزاري اين مسابقات با مشاركت فعالتر بخش هاي صنعتي و خدماتي صورت گيرد و با همكاري همديگر تلاش نماييم تا فرايند اجراي مسابقات ملي مهارت ارتقا يابد.

وي بر همكاري نخبگان و استعدادهاي برتر مهارتي براي پيشرفت امور و ارتقاي مهارت آموزي در كشور تأكيد كرد.

محمد امين سازگارنژاد در ادامه در پاسخ به سؤالات و موضوعات مطرح شده از سوي نخبگان مهارتي بيان داشت: همه نظرات  و پيشنهادهاي  مطرح شده در همايش مذكور جمع بندي مي شود و از مديران كل استانها مي خواهم كه با نخبگان مهارتي جلسه اي تشكيل دهند و نماينده اي از نخبگان مهارتي انتخاب شود .

وي اظهار اميدواري كرد كه انشاء ا... در اواخر فروردين ماه سال 1395 جلسه اي با حضور نماينده هاي نخبگان مهارتي تشكيل خواهيم داد و با همكاري آنها براي بررسي موارد و حل مشكلات مطرح شده و توسعه فرهنگ مهارت آموزي در جامعه تلاش خواهيم كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا