مراسم تکریم و معارفه مدیرسابق و جدید اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در سالن اجتماعات مرکز شماره یک آیت ا...خامنه ای یزد برگزار شد.

     به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد،مراسم تکریم و معارفه مدیرسابق و جدید اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد با حضور آقایان رحمتی،قائم مقام معاون وزير و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور و جمالی مدیر پشتیبانی سازمان،روسای مراکزآموزشی،رئیس کانون و انجمن های صنفی آموزشگاههای آزاد استان و مسئولان واحدهای ستادی و تنی چند از مسئولان ادارات ،نهادها و سازمانهای استان در سالن اجتماعات مرکز شماره یک آیت ا...خامنه ای یزد برگزار شد.

     در این مراسم،با صدور حکمی از سوی رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، علی افضلی به عنوان سرپرست جدید اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد معرفی و از تلاش‌های حبیب ا... کارگر مدیر پیشین تشکر و قدردانی شد.

     افضلی در آیین تکریم و معارفه مدیر‌کل فنی‌ و حرفه‌ای استان با ابراز قدردانی از حسن اعتماد مسئولان در تفویض مدیریت این مجموعه به وی ابراز امیدواری کرد که قدم‌های استوار و موفقی در راستای توسعه استان برداشته شود و اظهار داشت: آموزش فنی‌ و‌ حرفه‌ای لازمه توسعه استان و بستر توسعه است و اگر این بسترها درست و به‌ موقع آماده شود کمک بسیار بزرگی به ایجاد اشتغال پایدار در استان دارالعباده یزد است.

     در این مراسم همچنین حبیب ا... کارگر مدیرکل پیشین فنی‌ و‌ حرفه‌ای استان با ادای احترام به مقام شهدا و ایثارگران و قدردانی از مجموعه کارکنان فنی ‌و ‌حرفه‌ای استان، ضمن ارائه گزارش عملکرد چند ساله اداره کل گفت: همه کارکنان با لطف و بردباری خود کمک کردند تا اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد اکنون بتواند به جایگاه خوبی در سطح استان رسیده و به خود ببالد و در مسیر آنچه شایسته استان دارالعباده یزد است، قرار بگیرد.

     کارگر انتخاب مدیران فنی ‌و حرفه‌ای از مجموعه این سازمان را یک لطف الهی دانست و با اشاره به سوابق آقای افضلی در مجموعه فنی ‌و حرفه‌ای یزد، گفت: امروز کسی مدیریت فنی ‌و حرفه‌ای استان را به دست می‌گیرد که با سیستم آشنا است و درطول چند سال حرکت مجموعه به‌عنوان یکی از مسئولان در کنار همه بوده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا