یزدفردا"مجموعه گردشگري بهارستان واقع در بخش سانيج شهرستان تفت با حضور استاندار و جمعي از مسئولين در ايام الله دهه مبارک فجر افتتاح شد.

معاون برنامه ريزي و سرمايه گذاري اين اداره کل عنوان کرد: اين مجموعه که در زميني به وسعت ‎9‏/‎1 هکتار قرار گرفته است و فاز يک آن (باغ سنگي‏)‎ که شامل سالن پذيرايي و رستوران مي باشد با سرمايه گذاري بالغ بر ده ميليارد ريال توسط بخش خصوصي آغاز به کرد.

ساير بخشهاي پيش بيني شده اين مجموعه شامل استخر، اب نما، آلاچيق، کافي شاپ و فضاي سبز و ... مي باشد که در آينده به بهره برداري خواهد رسيد.

محمدرضا نصيري افزود: اداره کل ميراث فرهنگي استان در راستاي تأمين زيرساختهاي اين مجتمع تفريحي ،همکاري نموده است و هم اکنون با راه اندازي رستوران اين مجموعه براي ده نفر اشتغال ايجاد گرديده است.

وي نزديکي اين مجموعه به تفرجگاه اسکي سخويد ،وجود منطقه ييلاقي سانيج ومنظره زيباي آن را از مزيت هاي منحصر بفرد اين مجموعه ذکر کرد.

نصيري پتانسيل شهرستان تفت به عنوان باغ شهر استان را جهت ايجاد واحدهاي اقامتي و پذيرايي خوب توصيف کرد و اظهار داشت: سرمايه گذاري بخش گردشگري در اين شهرستان طي يکسال گذشته بيش از چهل درصد رشد داشته است .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا